Skip to main content

AL een tijdje krijg ik continu de Oeps melding met sorry er is iets fout gegaan. Heb het probleem met Google Chrome, MS Edge en de eerdere adviezen via het oude topic werken niet zoals het legen van de cache.

Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

Editie    Windows 10 Pro
Versie    22H2
Installatiedatum    ‎4-‎8-‎2023
Build van besturingssysteem    19045.4894
Serienummer    044064373853
Ervaring    Windows Feature Experience Pack 1000.19060.1000.0

Hi en welkom @Bever163! 

Lastig dat je deze foutmelding te zien krijgt. Ik denk graag met je mee, daarvoor ben ik naar een aantal dingen benieuwd:

• Bij welke functie krijg je de foutmelding te zien: Live tv kijken, terugkijken van programma's of bij alles? Lukt het wel om soms tv te kijken?
  • Hoe is jouw pc met internet verbonden?
  • Ervaar je dit thuis of (ook) op een andere locatie?
  • Als je het op een ander apparaat test, denk aan een mobiele telefoon via de KPN TV app bijvoorbeeld, hoe gaat het dan?
  • Heb je ook al uitgelogd en opnieuw ingelogd en maakt dit verschil? 

Hoi Alexandra,

Fijn dat je even meekijkt. zie mijn reactie hieronder.

• Bij welke functie krijg je de foutmelding te zien: Live tv kijken, terugkijken van programma's of bij alles? Lukt het wel om soms tv te kijken? Ik kom niet zover, na ca 2 seconden krijg ik de melding.
  • Hoe is jouw pc met internet verbonden? Wifi thuis 
  • Ervaar je dit thuis of (ook) op een andere locatie? Andere locatie nog niet geprobeerd
  • Als je het op een ander apparaat test, denk aan een mobiele telefoon via de KPN TV app bijvoorbeeld, hoe gaat het dan? Via de telefoon of tablet werkt het prima.
  • Heb je ook al uitgelogd en opnieuw ingelogd en maakt dit verschil? Uiteraard alles al geprobeerd, op verschillende dagen en wisselende tijdstippen.

Werkt tv kijken via de tv ontvanger wel goed?

Werkt tv kijken via de tv ontvanger wel goed?

Via de KPN app op de TV kijken we TV en dat werkt.

Hi en welkom @Bever163! 

Lastig dat je deze foutmelding te zien krijgt. Ik denk graag met je mee, daarvoor ben ik naar een aantal dingen benieuwd:

• Bij welke functie krijg je de foutmelding te zien: Live tv kijken, terugkijken van programma's of bij alles? Lukt het wel om soms tv te kijken?
  • Hoe is jouw pc met internet verbonden?
  • Ervaar je dit thuis of (ook) op een andere locatie?
  • Als je het op een ander apparaat test, denk aan een mobiele telefoon via de KPN TV app bijvoorbeeld, hoe gaat het dan?
  • Heb je ook al uitgelogd en opnieuw ingelogd en maakt dit verschil? 

Hoi Alexandra,

Fijn dat je even meekijkt. zie mijn reactie hieronder.

• Bij welke functie krijg je de foutmelding te zien: Live tv kijken, terugkijken van programma's of bij alles? Lukt het wel om soms tv te kijken? Ik kom niet zover, na ca 2 seconden krijg ik de melding.
  • Hoe is jouw pc met internet verbonden? Wifi thuis 
  • Ervaar je dit thuis of (ook) op een andere locatie? Andere locatie nog niet geprobeerd
  • Als je het op een ander apparaat test, denk aan een mobiele telefoon via de KPN TV app bijvoorbeeld, hoe gaat het dan? Via de telefoon of tablet werkt het prima.
  • Heb je ook al uitgelogd en opnieuw ingelogd en maakt dit verschil? Uiteraard alles al geprobeerd, op verschillende dagen en wisselende tijdstippen.

Hallo @Bever163 ,

Heb je de cookies en de browsegeschiedenis al gewist?

Zelf heb ik trouwens al jarenlang ook iets aparts met deze website 

https://tv.kpn.com

Bij mij komt er automatisch dan wat achter te staan: 

https://tv.kpn.com/unsupported-browser/

Dan haal ik handmatig in de internetregel alles achter com weg en dan doet de website het alsnog. 

(Ik krijg het niet anders ingeregeld, maar goed het werkt uiteindelijk)

Hallo @Bever163 ,

Heb je de cookies en de browsegeschiedenis al gewist? 
ja heb ik gedaan, heb alle eerdere oplossing op het forum uitgevoerd.

Zelf heb ik trouwens al jarenlang ook iets aparts met deze website 

https://tv.kpn.com

Bij mij komt er automatisch dan wat achter te staan: 

https://tv.kpn.com/unsupported-browser/

Dan haal ik handmatig in de internetregel alles achter com weg en dan doet de website het alsnog. 

(Ik krijg het niet anders ingeregeld, maar goed het werkt uiteindelijk)

Die melding krijg ik niet. 

Dank voor de extra informatie, en proberen/nakijken van de andere adviezen hier! We denken in de community graag met je mee. Even voor de zekerheid ter extra info: de community hier werkt niet hetzelfde als een chat. Soms kan er even tussen zitten voordat je een nieuwe reactie hebt. Een moderator (zoals ik) is vaak een volgende dag wel weer aanwezig. Andere behulpzame gebruikers zijn vaak sneller met reageren.

Ik wil even verder zoeken. Vul je daarvoor je profiel zo volledig mogelijk in, met je naam- en adresgegevens? Als je me daarna hier een seintje geeft, weet ik dat je ze ingevuld hebt.

Reageer