Skip to main content

Ik heb om de een à twee dagen geen geluid als ik de tv weer aanzet. Moet ik weer naar probleemoplossing. Geluid op 100% en dan werkt het weer. Ik ben hier een beetje klaar mee. Is er geen andere oplossing? En ja, ik het de laatste versies van de kpn app en de tv is ook up to date. Gisteren ook nog eens een keer heel slecht beeld: geen hd maar erg low res. Valt me erg tegen iedere keer deze problemen...

Iemand?

Hoi Ruud. Ik denk graag even met je mee dan. Kan je uitleggen hoe je setup er precies uitziet?

• Maak je gebruik van de ontvanger van KPN of draai je een app rechtstreeks op de tv?
  • Gebruik je een soundbar of iets dergelijks
  • Als je een ontvanger hebt, welk type heb je in gebruik?

Oh sorry, niet gemerkt dat er een reactie was. Het is bij twee verschillende tv's met verschillende opstellingen. De een heeft een soundbar, de andere niet. Ik maak gebruik van de KPN TV+ box die bedraad zijn aangesloten. Mijn internetverbinding is 1Gb dus daar mag het ook niet aan liggen.

Je zou nog eens met behulp van dirt artikel de geluidsinstellingen van beide boxen na kunnen lopen Ruud: 

Houden de problemen aan dan zou ik even contact zoeken met de klantenservice. Dat kan gemakkelijk via een terugbelafspraak op een moment dat jou het uitkomt!

Hi Remco, jouw suggestie heb ik dus allemaal al geprobeerd. Daar ligt het niet aan. Maar ik ga eens bellen met KPN.

Ik hoop dat je dan een oplossing kan vinden Ruud. Mocht er nog wat zijn post dan gerust nog even een berichtje.

Reageer