Skip to main content
Beantwoord

Om de 20 min kort zwart beeld op LG tv met KPN TV+ box

• February 4, 2025
  • 2 reacties
  • 57 keer bekeken

Hallo,

Sinds vorige week geeft de tv+ box zo af en toe geen beeld en geluid voor een seconde. Alsof de hdmi opnieuw in een afgestemd moet komen. Het heeft een goed half jaar zonder problemen gedraaid met mijn lg tv. Ik heb al eens de stroom er een tijdje afgehaald en gisteravond heb ik de tv+ box terug gezet naar fabrieksinstellingen waarop deze zo te zien de laatste firmware ophaalde. Dit alles mocht niet baten. Nog steeds heb ik zo ongeveer om de 20 minuten dat het beeld even zwart wordt.

Ik kijk zelf nu liever op mijn chromecast maar de overige bewoners gebruiken graag een afstandbediening met veel knoppen.

Iemand nog ideeën hoe dit op te lossen?

Alvast bedankt

Beste antwoord door Maja van KPN

Wat vreemd dat het steeds met dezelfde interval van 20 minuten gebeurt ​@1Bassie, daar heb ik niet direct een verklaring voor 🤔

Hoe heb je de TV+ box verbonden met het modem? Is dat door middel van een rechtstreeks kabel? Of loopt dit via een switch of bijvoorbeeld een wifiversterker?
Als je tv meerdere HDMI ingang heeft, zou je kunnen kijken of het via 1 van de andere ingang wel goed blijft gaan. Ook zou je een andere HDMI kabel kunnen testen, als je die niet in huis hebt kan je er gratis 1 aanvragen via onze klantenservice. Dat kan online via  Facebook en X, maar het is ook mogelijk om om een belafspraak maken via onze digitale assistent. Of dat nu zo snel mogelijk is of op een later moment dat jou het beste uitkomt, het kan allebei. De collega die je aan de lijn krijgt, heeft jouw informatie al paraat en kan je hier snel mee verder helpen!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 6, 2025

Wat vreemd dat het steeds met dezelfde interval van 20 minuten gebeurt ​@1Bassie, daar heb ik niet direct een verklaring voor 🤔

Hoe heb je de TV+ box verbonden met het modem? Is dat door middel van een rechtstreeks kabel? Of loopt dit via een switch of bijvoorbeeld een wifiversterker?
Als je tv meerdere HDMI ingang heeft, zou je kunnen kijken of het via 1 van de andere ingang wel goed blijft gaan. Ook zou je een andere HDMI kabel kunnen testen, als je die niet in huis hebt kan je er gratis 1 aanvragen via onze klantenservice. Dat kan online via  Facebook en X, maar het is ook mogelijk om om een belafspraak maken via onze digitale assistent. Of dat nu zo snel mogelijk is of op een later moment dat jou het beste uitkomt, het kan allebei. De collega die je aan de lijn krijgt, heeft jouw informatie al paraat en kan je hier snel mee verder helpen!

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • February 17, 2025

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen verdere hulp nodig hebt. Anders hoor ik het graag!