Skip to main content

Sinds 28 september heb ik glasvezel. Nu ontbreekt Omroep Zeeland in zijn geheel. Zat voorheen op 514. Als inwoner van Zeeland mis ik dat toch wel. Hoe krijg ik dat terug?

Hallo @Wilko2 ,

In Goes hoor je Omroep Zeeland gewoon te ontvangen op kanaal 514.

 

Wat je het makkelijkste als eerste kan doen is:

Druk net zolang op de KPN toets van je afstandsbediening totdat je een popup scherm krijgt.

Kies daarna voor opnieuw opstarten.

 


Welke kpn toets bedoel je? Ik heb een witte afstandsbediening 


Ik heb de decoder al opnieuw opgestart zonder resultaat.


OK @Wilko2 ,

Heb je al gecheckt of kanaal 514 verborgen staat?  

 

Anders wordt het jouw ontvanger resetten : 

Want als een herstart niet helpt, dan kun je jouw Arcayan al volgt resetten: 

 

 

Heb je geen beeld? Dan reset je zo

Voor de Arcadyan HMB2260 en de Arris VIP2952

  • Zet de tv-ontvanger uit met de aan/uitknop en wacht 30 seconden
  • Zet de tv-ontvanger aan met de aan/uitknop
  • Als je het balkje op het tv-scherm ziet, druk dan een aantal keer op de stand-by knop van de tv-ontvanger (bovenop). Er verschijnt een menu. Door kort op de stand-by knop te drukken kan je door het menu navigeren. 
  • Ga naar "Software verwijderen" en houd 3 seconden de stand-by knop ingedrukt om deze keuze te bevestigen.
  • De tv-ontvanger reset zich en haalt de software opnieuw binnen. Dit kan 20-30 minuten duren. Zet de tv-ontvanger niet uit tot dit voltooid is.

 

 

 


Hallo @Wilko2, in een ander topic heb ik eerder vandaag aangegeven dat er voor jou een melding is aangemaakt.. De technische dienst gaat er mee aan de slag. 


Afgelopen week gebeld maar ik kon niet opnemen. SMS gekregen met tel.nr en 7 cijferige code. De code wordt niet herkend dus daar kan ik niets mee. Dan maar 008-0402 gebeld. Ik moet aangeven waar het over gaat. ‘Oké, u heeft een probleem met uw tv. U krijgt een sms met een link en de verbinding wordt nu verbroken’. De link aangeklikt en ik kom in een menu wat ik kan doorlopen. Na opstarten decoder en router loopt de app/link vast en kom ik niet verder. Ik ben er een beetje klaar mee na zeeeer veel problemen gehad te hebben met het verkrijgen van glasvezel. Nu heb ik eindelijk glasvezel en geen Omroep Zeeland meer. En dan de ondersteuning waar ik niets aan heb.


Hoi @Wilko2 
In dit geval raad ik je aan en nogmaals 0800 0402 bellen, en inspreken: Ik wil een medewerker spreken.
Dan krijg je iemand van vlees en bloed aan de lijn.

Bereikbaar op: ma-vr tussen 08:00 - 18:00, za. 08:00 - 17:00.

Zon- en feestdagen gesloten

 


Hoi @Wilko2 
In dit geval raad ik je aan en nogmaals 0800 0402 bellen, en inspreken: Ik wil een medewerker spreken.
Dan krijg je iemand van vlees en bloed aan de lijn.

Bereikbaar op: ma-vr tussen 08:00 - 18:00, za. 08:00 - 17:00.

Zon- en feestdagen gesloten

 

Ik heb afgelopen week meerdere keren gebeld voor hetzelfde probleem.  Bij KPN weten ze het niet. Opstarten heeft geen enkele zin, KPN bepaalt softwarematig wie welke zenders ontvangt, daar ligt het probleem.


@Hurri 

Betreft het bij jou ook ontbreken omroep Zeeland in de provincie Zeeland?

Heb je je profiel al ingevuld? Dan kan @Jeroen_dB direct kijken als ie weer eens op dit topic aanbeland.

Beter is om een nieuw topic te starten.