Skip to main content

Ben al heel veel jaren klant bij KPN.

Helaas kan ik mijn oude tv ontvanger niet omruilen voor de nieuwe tv+ ontvanger. De nieuwe is een stuk kleiner, heeft meer mogelijkheden en kan uit het zicht worden geplaatst.

KPN geeft als reden aan dat de oude nog steeds worden ondersteund, Zolang dat nog gebeurt wordt er niet omgeruild, volgens KPN. Kan dus nog wel een tijd duren eer ik er voor in aanmerking kom.

Valt me dus erg tegen wat KPN biedt aan hun trouwe vaste klanten.

Je zult je huidige abonnement moeten omzetten naar de nieuwe abonnementsvorm. Zit niks anders op denk ik. De medewerkers bij 0800-0402 kunnen je wellicht helpen.  

Hallo @Wlt je kunt je abonnement om laten zetten naar een TV+abonnement, mits je contractvrij bent, dan ontvang je de nieuwste decoder van KPN in bruikleen.

Dit kun je via MijnKPN regelen, in de lokale KPN-winkel of via 0800 0402.

Succes.

Je kunt ook hier even kijken. 

Hallo,

Mijn schoonvader van 80 jaar zit met hetzelfde probleem. Doordat hij een oudere tv ontvanger heeft kan hij de Ziggo Free app niet op deze oude ontvanger krijgen en kan hij de Europese wedstrijden van de Nederlandse clubs dus niet kijken. Ik heb hierover al telefonisch contract met klantenservice maar zij willen niks regelen.

Hij zit al jaren en jaren bij KPN en zal daar ook echt wel blijven, maar omdat zijn contract nog loopt bij KPN kan hij niet over naar KPN TV+. Erg teleurstellend hoe KPN met vaste “oudere” klanten omgaat.

Hoop dat KPN deze vaste klanten tegemoet gaat komen door toch eenvoudiger over te kunnen naar KPN TV+.

Gewoon wachten totdat je schoonvader contractvrij is @AB71. Het heeft hoe dan ook helemaal niets te maken met wel of geen vaste, trouwe klant van KPN te zijn. 

Deze reactie zegt dus al genoeg over de starre houding van KPN.

Op het forum helpen klanten elkaar en zijn de reacties dus van klanten @AB71 

Dit is een reactie van een mede-fourmlid @AB71 en spreekt en kan ook niet namens KPN spreken.

Maar de voorwaarden zijn nu eenmaal zo dat je pas een TV+ abo aan kan gaan als je contractvrij bent.

Het lopende contract moet dus eerst uitgediend worden.

Dit is een aanname en zegt totaal niets. Ik ben geen medewerker van KPN. Maar gewoon een klant van KPN. Maar is totaal niet relevant. Mijn reactie is gewoon een feit. 

Er is sprake van een contract die je schoonvader nog voor een bepaalde periode heeft. Simpel zat, gewoon wachten totdat hij contractvrij is. Of laat hem een abonnement afsluiten op Ziggo Sport Totaal. Kan hij alles zien. Voor niets gaat de zon op. 

Fijne zondag verder 😊

Bedankt @Joep1965 en @JanD 😉

Reageer