Skip to main content

graag zou ik mijn modem/tv ontvanger omruilen zodat ik direct op elke zender teletext kan ontvangen.

De nieuwe ontvanger DIW7022 kan in ieder geval niet, je moet de apart app Teletext open. Ik denk niet dat je kan omruilen voor een van oude ontvangers omdat deze worden niet meer gemaakt.


Hoi @Menk ,

Je kunt via 0800-0402 vragen km je door te verbinden naar afdeling "safe", die kunnen het abonnement in enkele gevallen terugzetten naar Hussel. Daarbij ontvang je de oude ontvanger. Kleine kans dat het lukt, maar het valt te proberen. 

 

Mocht dat niet lukken zijn Digitenne of Ziggo kabeltv ook opties.


Hoi @Menk, welkom hier.  Je wilt graag weer teletekst begrijp ik. Ik vermoed dat je de TV+ ontvanger hebt zoals @TDN aangeeft. Dan kan het niet, dan kun je de Teletekst app downloaden via de App store. 

Mocht je het voor ondertiteling gebruiken dan kan je dat op de TV+ op een andere manier instellen. 

 

Wat @martijn197108 aangeeft. Dat kan niet, je kan als je TV+ hebt niet meer terug naar de Hussel. Digitenne kan natuurlijk wel. 


Waardeloos de nieuwe tv ontvanger. Bij het verlengen werd aangegeven dat alles hetzelfde bleef. Maar dat is een leugen. Ik kan geen teletekst meer krijgen en ook geen menu meer. Als ik dit wist was ik bij de oude tv ontvanger gebleven. Schandalig datt KPN dit eruit heeft gehaald.


@Bugs Menu komt toch in beeld (bovenaan) wanneer je op de knop met het huisje drukt, danwel op de knop gids ?


Teletekst is van alle zenders te zien. Je moet op je tv in de app store Text TV downloaden.

Als je de app opent tik je op de afstandsbediening op de returnknop ( links van het huisje) Dan komt er een menu. Tik op channels en dan kun je per zender de teletekst bekijken.