Skip to main content

Ik heb een e-mail gehad waarbij ik via de site van kpn mijn tv ontvangers kan omruilen. Dit werkt niet, waarschijnlijk omdat er contact geprobeerd te maken met het kpn modem. Deze gebruik ik echter niet. Kan iemand van het kpn team contact opnemen om de omruil in gang te zetten?

Hoi @ErwinWobben ,

Een moderator kan idd de omruil in gang zetten. Vul daarvoor wel je profiel in als je dat nog niet hebt gedaan.


Hallo @ErwinWobben de omruil heb ik voor je in gang gezet. Alle info ontvang jij per e-mail en sms. 


@Jeroen_dB top, dankjewel. Ik zie echter maar 1 serienummer staan, terwijl ik 2 apparaten heb. En het serienummer is niet hetzelfde voor beide apparaten. 


Ik kan slecht 1 ontvanger per keer om laten ruilen. Zodra de huidige omruil order volledig is afgerond, regel ik voor jou ook dat de tweede ontvanger wordt vervangen. 


Top, dankjewel! Is het ook mogelijk om nieuwe Bluetooth afstandsbedieningen te krijgen? Ik heb nog infrarood maar de ontvangst is een stuk minder van het nieuwe kastje waardoor het net niet lekker werkt. 


Voor de 2de ontvanger is dan nu eindelijk maar toch een omruil in gang gezet. Nieuwe afstandsbediening wordt ook opgestuurd. 


Ik heb ook een email gehad om de ZXV8001 om te laten ruilen:

Je kijkt al een tijd tv bij ons en daar zijn wij blij om. Zelfs al zo lang dat je tv-ontvanger aan vervanging toe is. Vanaf 12 maart 2024 werkt deze niet meer. Ruil daarom je tv-ontvanger gratis om voor een nieuwer en energiezuiniger model.

 

De meegestuurde link geeft al dagen lang: 

 

 

Kan iemand (@Jeroen van KPN? voor mij ook de wissel in gang zetten voor de ZXV8001?

Dank!

 


Als het via de website niet lukt @jeroenkl, dan wil ik jou zeker helpen. Heb ik wel adresgegevens nodig. Deze gegevens kun je kwijt in jouw forumprofiel. Deze gegevens zijn vervolgens enkel in te zien door KPN moderators. 


Als het via de website niet lukt @jeroenkl, dan wil ik jou zeker helpen. Heb ik wel adresgegevens nodig. Deze gegevens kun je kwijt in jouw forumprofiel. Deze gegevens zijn vervolgens enkel in te zien door KPN moderators. 

 

Zojuist ingevuld, dank alvast


De omruil is voor jou in gang gezet @jeroenkl. Per e-mail en ms ontvang je alle verdere informatie over de omruiling. 


De omruil is voor jou in gang gezet @jeroenkl. Per e-mail en ms ontvang je alle verdere informatie over de omruiling. 

 

Helemaal gelukt!

Dank voor de snelle actie en hulp.


Beste Jeroen, exact zelfde probleem..  heb 2 ontvangers maar niet achter een KPN modem.  Profiel is ingevuld .

 

hoop dat je hier kan helpen.

 

thx


De omruil is in gang gezet @JWLVÂ