Skip to main content

Hoe kan ik het eerste profiel verwijderen?? Ik heb al gister van alles geprobeerd telefonisch met een KPN medewerker. Het eerste profiel is niet van mij! Maar dit zijn verder wel mijn gegevens en mijn account!

Is dat het hoofdprofiel @Khadija_Ben? Als ik zo bij mijzelf kijk kan je die niet verwijderen. 


B is niet het hoofdprofiel maar K is het profiel.

die B Ben ik niet en die B gooit mij er elke keer uit wat echt zo irritant is alle gegevens gister gecontroleerd met een medewerker van kpn via de telefoon. Wordt er gestoord van!


App helemaal verwijderen en opnieuw downloaden. (?)


Ook dat heb ik allemaal gedaan.

heb zelf het wachtwoord gewijzigd van mijn mail adres pincode van de iTV maar niks heeft geholpen.


Via de website, http://tv.kpn.com, kun je gebruikers verwijderen. 

Als je de pin hebt gewijzigd kunnen ze er niet meer in.

Tenzij ze je kpn id hebben. Maar daar kun je het wachtwoord van wijzigen. 


Ik zou de tip van Peter nog even proberen te volgen. 


Als je ingeschakeld staat op profiel K kun je naar beneden scrollen. Als het goed is staat daar in blauw Profiel verwijderen. Pincode invoeren, en dan kun je verwijderen, @Khadija_Ben.

Dat andere profiel is van de hoofdgebruiker/admin, dat kun je volgens mij niet verwijderen.


Is het nog gelukt @Khadija_Ben? Je kan anders dat account ook wijzigen door de naam via het potloodje aan te passen.


Verwijder K en wijzig de naam van B in die van K.


@wjb  top! Dit is gelukt! Dankjewel!


Hoe ben je overigens ingelogd in de TV+ app, met jouw KPN ID of met het (lange) abonnementsnummer?


@wjb  met mijn KPN is (mail adres en wachtwoord 


@wjb  met mijn KPN is (mail adres en wachtwoord 

Oké, de reden van mijn vraag was eigenlijk omdat je aangaf dat je er telkens door B uitgegooid werd.

Wat bedoelde je daar dan mee?

Werd K telkens verwijderd of was B telkens na opstarten weer het actieve profiel of ervaarde je andere dingen?


@wjb  B was elke keer het actieve profiel, en dan was mijn profiel K verwijderd.


@wjb  B was elke keer het actieve profiel, en dan was mijn profiel K verwijderd.

Dat zou een bug geweest kunnen zijn of dat iemand ander met jouw abonnementsnummer of KPN ID in de app ingelogd is geweest maar dat vind ik persoonlijk onwaarschijnlijke tenzij een gezinslid je een loer wil draaien. 😉

Op wat voor een apparaat ervaarde je dit?


@wjb  iPhone 15 pro max 


@wjb  iPhone 15 pro max 

Ik kan het niet terugvinden maar ik kan me een melding hier op het forum van een soortgelijk issue (profiel die niet bewaard bleef) op een iPhone herinneren.

Als je nu een tweede profiel aanmaakt, verdwijnt die dan ook weer nadat je de app een keer afgesloten hebt?


Reageer