Skip to main content
Beantwoord

Ondertiteling BCC One werkt niet, ook niet via 888

• February 4, 2025
  • 4 reacties
  • 85 keer bekeken

goedenavond 

Wij proberen ondertiteling te krijgen bij BBC ONE

maar tot nu toe zonder succes. ook Teletekst 888 werkt hier niet bij.

Wie heeft de gouden tip voor ons🤷‍♂️

Groetjes Rich

Beste antwoord door Noordzee

Via 888 krijg ik het ook niet ondertiteld , ja soms wel maar in het Engels.

Hallo ​@RoyalScott ,

De zenders BBC One (voorkeuze 26) en BBC Two (voorkeuze 27) kennen geen Nederlandse ondertiteling. Ook niet via pagina 888. Sommige programma's worden inderdaad in het Engels ondertiteld via teletekst pagina 888. 

De reden hiervoor is dat deze zenders zich niet specifiek op Nederlandse kijkers richten. 

Er is ook een zender BBC First (via kanaal 25). Die zender kent wel Nederlandstalige ondertiteling.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@RoyalScott, als geen TV+ Box van KPN hebt, is het inderdaad zo dat de ondertiteling van de BBC werkt via pagina 888 van teletekst. Wat gebeurt er als je teletekst pagina 888 wil oproepen vtijdens het kijken naar BBC One? 

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 6, 2025

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • February 6, 2025

Hallo ​@RoyalScott ,

De zenders BBC One (voorkeuze 26) en BBC Two (voorkeuze 27) kennen geen Nederlandse ondertiteling. Ook niet via pagina 888. Sommige programma's worden inderdaad in het Engels ondertiteld via teletekst pagina 888. 

De reden hiervoor is dat deze zenders zich niet specifiek op Nederlandse kijkers richten. 

Er is ook een zender BBC First (via kanaal 25). Die zender kent wel Nederlandstalige ondertiteling.

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 6, 2025

dankjewel voor deze informatie 🤍