Skip to main content
Vraag

Ondertiteling icoon niet zichtbaar als ik 1x naar beneden klik

• August 19, 2025
  • 6 reacties
  • 51 keer bekeken

Ik zie op de infobalk, geen spraakballon icoon (sterker nog ik zie helemaal geen iconen)

Ondertiteling gebruiken?

Je zet ‘t zo aan op je KPN TV+ Box of de KPN TV+ Soundbox:

1. Druk op de afstandsbediening 1 keer op de pijl naar beneden (onder de [OK] knop)
  2. Ga met de pijltjes naar het spraakballon icoon (naast het hartje)
  3. Druk op [OK]

Nu staat ondertiteling aan. Je zet het op dezelfde manier weer uit.

6 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • August 21, 2025

Hi ​@leeuwen124, welkom allereerst bij onze community. 

Wat bijzonder dat je dit niet uit kan zetten, maar ook dat je helemaal geen icoontje ziet. Voor de zekerheid, je doet dit als volgt? Je kijkt bijvoorbeeld naar RTL4, tijdens het kijken druk je eenmaal op pijl naar beneden op de witte afstandsbediening van KPN. Zie je daar dan dus geen icoontjes? Zo niet, zou je hier een foto willen plaatsen van je televisie? Dan kan ik ook zien wat jij ziet. 

Zou je ook willen proberen om de televisieontvanger een paar minuten stroomloos te maken? 

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • August 21, 2025

Het geld alleen bij tv zenders.

Zoals Alex al aangeeft, moet je op een tv zender staan. 

Als het aanstaat, staat het voor alle zenders aan (bij uit allemaal uit natuurlijk).

Bij streamingdiensten moet je het in de instellingen van de betreffende streamingdienst zelf doen.

Dat werkt bij helaas niet hetzelfde. Ze hebben allemaal hum eigen methode.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 21, 2025

Ik wil hem alleen gebruiken bij tv zenders en terugkijken.

Als ik tijdens het tv kijken op de pijl naar onder druk zie ik  dan alleen de voortgangsbalk, maar geen icoontjes eronder. ik heb een kpn kastje van 2019, kan dat de oorzaak zijn? Hij is wel bij met updates (tv is recent van 2024)

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • August 21, 2025

Ik wil hem alleen gebruiken bij tv zenders en terugkijken.

Als ik tijdens het tv kijken op de pijl naar onder druk zie ik  dan alleen de voortgangsbalk, maar geen icoontjes eronder. ik heb een kpn kastje van 2019, kan dat de oorzaak zijn? Hij is wel bij met updates (tv is recent van 2024)

Het kastje van 2019 is geen Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box)

Je hebt dus een andere KPN tv ontvanger.

En je hebt dus ook niet het KPN tv+ abonnement.

Die ondertiteling heb je alleen op de DIW7022 en soundbox.

Als je contractvrij bent, bel dan gratis 0800-0402

En zet je abonnement om naar KPN tv+

Meestal ben je ook nog eens goedkoper uit.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • August 21, 2025

Blijft wel gek dat je gedwongen ondertiteling hebt. Zou je alsnog een foto willen plaatsen? En je hebt dit dus bij alle zenders?

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • August 21, 2025

Op de oudere (niet-Sagemcom) ontvangers is ondertiteling alleen beschikbaar via teletekst.  Pagina nummer is afhankelijk  van de zender die je bekijkt, meestal op pagina 888.