Skip to main content

Voordat ik overstap naar KPN wil ik eerst weten of je bij Nl zenders en Een Hd en Canvas ondertiteling aan kunt zetten. Ook als je later terug kijkt met gemist. Ik ben slechthorend en ben daarvoor afhankelijk. Kan iemand mij dit uitzoeken?

*Admin: titel aangevuld voor een betere vindbaarheid

 

Kijk eens naar dit topic van een half uur geleden.

 


Verwijderd.


Via de decoder kan dat op de " ouderwetse " manier met teletekst 888. Ook bij opnames en terug kijken. 

Op de Vlaamse zenders wordt terug kijken niet aangeboden, maar opnemen kan wel. TT 888 is daarbij ondersteund. 

Om op te kunnen nemen is het opnemen pakket nodig. Gratis van af 2 decoders. 


Om op te kunnen nemen is hè opnemen pakket nodig. Gratis van af 2 decoders. 

Of als je 1 tv ontvanger neemt bij jou abonnement kost het opnamepakket € 5,- per maand. 


Dag @Bruinsmm! Uit je titel maak ik op dat je tv wilt gaan kijken via de KPN Smart TV app (Android TV). Zover ik weet is ondertiteling alleen beschikbaar voor NL zenders in de Smart TV app, dit kan ik niet met zekerheid zeggen :see_no_evil:. Ik zal dit voor je navragen. 
Als je bij ons komt, kun je het beste tv kijken via de tv ontvanger. Dan heb je inderdaad te maken met ondertiteling via Teletekst zoals @PeterG ook al schrijft. 


:small_orange_diamond: In de KPN Smart TV app is ondertiteling voor doven/slechthorenden helaas helemaal niet mogelijk. @Lisa 

:small_orange_diamond: Via de KPN TV app in smartphone en tablet ( Android / iOS ) wordt het meegestreamt met chromecast dus dan ook op tv scherm.

:small_orange_diamond: Via de website tv.kpn.com gaat het niet mee met casten (chromecast) naar een tv.

:small_blue_diamond: Het gebruik van de internetbrowser in de smart-tv is geen optie; inloggen werkt daar bv niet op.