Skip to main content

Sinds kort hebben wij een Samsung TV waarbij we nu dus KPN TV kijken via de smart TV app. In de Samsung TV instellingen staat de ondertiteling uit. Bij het kijken van opnames (via de KPN smart tv app) zien we ook geen ondertiteling. Als we echter “live” TV kijken via de KPN smart tv app) staat ondertiteling echter standaard aan. Dat is heel irritant (Nederlandse ondertiteling bij een Nederlandstalig programma). We kunnen dit wel handmatig uitzetten, maar zodra we zappen naar een ander live programma staat de ondertiteling weer aan. 

 

Onze vraag: hoe zetten we de ondertiteling in de KPN smart tv app standaard uit?

@TVjunkie Welkom op het forum. 

Wat gek dat ondertiteling standaard aan staat in de Smart tv app. Standaard zou deze uit moeten staan. 

Op het moment dat je de ondertiteling uitzet, zet je deze dan uit via de instellingen van je tv, of via de app? 

 


Dit was afgelopen zaterdag, bij de KPN app (in de TV). Uitzetten van de ondertiteling deed ik ook in de KPN app (in de TV).

 

Het rare is dat vanavond alles weer 'normaal' is. Ondertiteling stay niet standaard aan. Kan wel handmatig aangezet worden.

 

Dus zal wel een tijdelijke bug in zijn geweest. 


@TVjunkie Fijn dat de situatie zich in ieder geval niet meer heeft voorgedaan. 

Er vreemd dat je hier wel even last van had, dit kan ik ook niet direct verklaren. 

Mocht je er in de toekomst toch weer last van hebben hoor ik het graag!