Skip to main content
Beantwoord

Ondertiteling stopt na 2 zinnen

• January 11, 2026
  • 6 reacties
  • 105 keer bekeken

Sinds enkele dagen werkt ondertiteling niet meer. We hebben ondertiteling standaard aanstaan. Maar nu ineens blijft na 2 of 3 zinnen de tekst vaststaan. Uit en aanzetten heeft geen effect. Wat kan ik doen? Vanwege hoorproblemen staat ie standaard aan. 

Beste antwoord door Thomas van KPN

Ik lees in een ander topic dat het een eind kan helpen de ontvanger te resetten. Hoe dat moet staat in dit topic uitgelegd:

6 reacties

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@M-ATV, welkom op onze community! Wat onhandig! Ervaar je dit issue nog steeds? Wat voor TV ontvanger gebruik je? Heb je de TV ontvanger ook al eens van het stroom gehaald en herstart?

JanD
Superuser
  • Superuser
  • January 14, 2026

Beste ​@M-ATV en ​@Thomas van KPN die ervaring had ik vorige week ook een paar keer met mijn DIW7022, de tv-decoder een herstart gegeven en de OT werkte weer goed.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 15, 2026

Inmiddels contact gehad met een KPN medewerker en alles nog een keer herstart.

Na de eerste keer leek er goed effect, maar na een kwartier viel de ondertiteling weer weg. Nog een keer herstart en nu werkt alles inmiddels weer gewoon.

• Nieuwkomer
  • January 16, 2026

Dat de ondertiteling er mee uitscheidt, heb ik nog steeds!!! Ook na diverse herstarts. Probleem bestaat dus nog steeds.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 19, 2026

Ik lees in een ander topic dat het een eind kan helpen de ontvanger te resetten. Hoe dat moet staat in dit topic uitgelegd:

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

@M-ATV en ​@Richard 1951 we hebben dit in onderzoek.

• Ervaren jullie dit issue nog steeds?
  • Ook na een reset van de ontvanger?
  • Om welk specifiek programma gaat het, hebben jullie daar een voorbeeld van inclusief het tijdstip en het kanaal?
  • Gaat dit over algemene ondertiteling of specifiek over ondertiteling voor doven en slechthorenden?
  • Zouden jullie je profiel willen invullen?

Let op:
Ondertiteling voor doven en slechthorenden kunt je zelf inschakelen via Teletekstpagina 888 (voor Linux) of bij TV+ via de minigids-knop.