Skip to main content

ik kan maar niet vinden waar ik de ondertiteling bij Journaal, maar evengoed voetbalwedstrijden uit kan zette. Deze ondertiteling is vlas mij spontaan verschenen maar niet weg te krijgen

nuĀ 

Maar, je hebt toch wel een televisie. En zeker tenminste Ć©Ć©n ontvanger, want dat hoort bij je abonnement.

Kijk het voetbal anders via BelgiĆ«. Dan geen ondertiteling, maar wel Nedā€¦. Vlaams commentaar.


Ja zeker wel kan ik op mijn tv kijken maar ik doe het soms via mn laptop in n and ere ruimte. ..


Kijk het voetbal anders via BelgiĆ«. Dan geen ondertiteling, maar wel Nedā€¦. Vlaams commentaar.

Op dit moment is het laden van de site dramatisch. Zit al een minuut op tv.kpn.com te wachten.


Ik zal je zeggen dat ik graag naar de BELG kijk. Alleene begrijpt het al, ook daar geen tekstballonnetje en wĆ©l ondertiteld :-(Ā ā€¦ā€¦j


De Belg is veel objectiever en met wielrennen doe ik niet andersā€¦


Dan maar via tv kijken en hopen dat kpn dit Apple probleem voor de finale heeft gefixt.

Via NPOstart kan je ook kijken (540p) en via NOS.nl is het zelfs HD! Via nos app. of site nos.nl.

https://nos.nl/uitzendingen hier is ie HD (alleen voetbal) en zeker zonder ondertiteling.


Dank je wel Peter voor alle hulp ook al is het niet verholpen..


@B0lleĀ Neem anders eens een kijkje op de volgende websiteĀ klik hier opĀ 

Heel veel duidelijke informatie over alles wat met het internet te maken heeft. Uiteraard kun je daar rustig rond kijken, nuttige artikelen lezen, enook vragen stellen zonder lid te worden.Ā 


Het probleem op Apple (ondertiteling niet uit te zetten) speelt al een tijd.

Deze zijn 2 maanden oud:

en

deze

Ā 


He Peter, dus dan gaat dat van dat computercursusje ook niet op šŸ˜‡


He Peter, dus dan gaat dat van dat computercursusje ook niet op šŸ˜‡


Het gaat met name om de basis begrippen die u lijkt te missen en welke wel belangrijk zijn om veilig op het web te surfen. Een cursus is helemaal zo gek nog niet en heeft in deze niets met de ondertiteling te maken.


Peter, 1 van de vele vrijwillige mede KPN klanten,Ā heeft veel tijd en moeite genomen om u te helpen.Ā 


Ik heb hem ook bedankt. Was blij met zijn hulp. Tuuurlijk kam ik via tv of anderszins (nOs.nl) kijken maar ik wilde gewoon van de ondertiteling af. Snapte het niet en nu blijk ik ook echt niet de enige te zijn


Ik heb hem ook bedankt. Was blij met zijn hulp. Tuuurlijk kam ik via tv of anderszins (nOs.nl) kijken maar ik wilde gewoon van de ondertiteling af. Snapte het niet en nu blijk ik ook echt niet de enige te zijn

Hi ik kan het ook niet meer vinden in ITV (webversie) lijkt het net of er voor de voetbal EKĀ een wijziging in het menu is gekomen ten behoeve hiervan en hiermee een aantal keuzes zijn verdwenen. Dit is overigens ook het geval via deĀ ontvangers.Ā