Skip to main content

Sinds vorige week donderdag is de ondertiteling een puinhoop, de vaste ondertiteling van buitenlandse films is in orde, maar de ondertiteling voor doven en slechthorenden is verschrikkelijk. Je bent verplicht om een bril aan te schaffen zo klein is het. Maar het kan zo veranderen in extreem groot De instellingen in het menu werken niet.

Als het een brief zou zijn is het lettertype 8, maar als dan iemand anders praat is het ineens lettertype 16, en soms lopen er twee soorten ondertitels door en over elkaar heen, dan geel dan wit dan blauw , paars, verschrikkelijk vermoeiend, en zeer storend, het moet een hulpmiddel zijn voor doven en slechthorenden maar is alleen maar erg vervelend en geen pretje om zo tv te kijken.

Alle opties al uit geprobeerd, resetten opnieuw opstarten instellingen veranderen, niets werkt.

Hallo @Phia47, ik kan me voorstellen dat dit inderdaad niet prettig televisie kijken is. Het probleem is bekend bij onze TV ontwikkelaars en er wordt met hoge prio gewerkt aan een oplossing. Wanneer deze oplossing er is, kan ik je alleen nog niet vertellen. Dat is even afwachten. Maar weet dat we eraan werken.


Reageer