Skip to main content
Beantwoord

Ondertiteling werkt slecht bij liveprogramma's en terugkijken

• January 13, 2026
  • 4 reacties
  • 100 keer bekeken

Waarom doet de ondertiteling het af en toe niet meer bij liveprogramma's maar ook bij het terugkijken van programma's (bijv. nos journaal). Ik heb alles aangezet middels instellingen en middels t 'ballonnetje' onder in de balk.

Ik heb ondertiteling nodig dus kom aub met een oplossing :-)

Beste antwoord door josinejanssen

Hoi Thomas, Dank je voor je reactie maar t probleem is inmiddels opgelost middels 'kpn-probleemoplosser'.

4 reacties

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@josinejanssen, welkom op onze community! Welke TV ontvanger heb je? Bij welke programma's op welke zenders heb je dit issue gemerkt?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • January 17, 2026

Hoi Thomas, Dank je voor je reactie maar t probleem is inmiddels opgelost middels 'kpn-probleemoplosser'.

• Nieuwkomer
  • January 25, 2026

Hallo KPN ik ben afhankelijk van ondertiteling en sinds deze week loopt dit geregeld vast op Npo 1,2,3 Rtl, SBS ....help, wat kan ik doen

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@EstherbR, je reageert nu in iemand anders z'n topic maar het korte antwoord is het beeld even te pauzeren en weer op play te drukken. Je kunt ook instellen dat de TV Unicast uitzendt in plaats van Multicast. Je levert dan wel wat beeldkwaliteit in maar de ondertiteling werkt dan beter. In het onderstaande artikel staat hoe je dat instelt: 

Dat gezegd hebbende is dit issue in ons vizier en zijn we er mee bezig.