Dat is juist prima en sorry ik vergiste me dat moet inderdaad MacOS zijn En 15.1.1 is prima, ik heb inmiddels de Beta 15,4, maar heb ook de 1.1 gehad en toen werkte het ook bij mij. Heb je misschien een virusscanner buiten de ingebouwde Mac virusscanner, die van perfecte kwaliteit is en je hoeft er geen andere bij, daar heb je alleen maar last van. Tenzij je ook windows programma's gebruikt maar ook daarvoor kun je beter een scanner van Apple gebruiken. Ik gebruik CleanMyMac, niet gratis maar hij doet nog veel meer dan dat, eerste maand is gratis
het werkt… soort van ..kan nu wel live schaatsen kijken maar iets anders lukt niet na een update MacOS naar 15.3.1 (24D70)
ook kreeg ik nu een melding dat ik automatisch afspelen moet aanzetten in mijn safari instellingen…
dit gedaan en dus vreemd genoeg wel schaatsen maar de rest niet...
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.