Skip to main content

Dit probleem blijft onvoorspelbaar terugkomen. Nu ook onmogelijk inloggen op tablet en telefoon. Verschillende browsers geprobeerd. Met VPN Nord VPN Amsterdam server) en zonder VPN. Meest gebruikt: Chrome browser op Mac Mini M2. Cache geleegd, cookies verwijderd. Dit moet een programmeerfout zijn. Zodra ik doorklik op de submenu’s zoals TV-Gids en op het betreffende programma klik (bvb nieus) opent een login programma en als ik mijn abbonementsnummer en pincode invoer en op inloggen klik, draait het wieltje o,5 seconden en weg is het weer.

Onderstaande melding krijg ik rood in beeld. 

Er is een onverwachte fout opgetreden. Probeer het later nog eens. (CANNOT DESTRUCTURE PROPERTY 'METADATA' OF 'E' AS IT IS UNDEFINED.)

Wat is hier aan de hand en hoe is dit op te lossen. Het is echt een waardeloze app. ook de app op de smart TV moet regelmatig afgesloten en aangeduwd worden. 

Mvg Marc

Ter aanvulling: In Safari krijg ik de volgende melding:

Er is een onverwachte fout opgetreden. Probeer het later nog eens. (UNDEFINED IS NOT AN OBJECT (EVALUATING 'E.MAP'))

Hi @Marc1966, wat een gek probleem dit. 

Een programmeerfout lijkt het niet te zijn want ik krijg dit op geen manier gereproduceerd hier. Je krijgt dit dus op meerdere apparaten te zien als ik het goed begrijp. Ik zou graag een antwoord willen hebben op de volgende vragen. 

Gebeurt dit op je telefoon zowel via WiFi als via de mobiele dataverbinding? 

Bevind je je in Nederland of de EU? 

Gebeurt dit ook wanneer je met je KPN ID inlogt?

Zou ik zowel van je tablet als telefoon het volgende mogen weten? 

  • Versie TV+ app 
  • Apparaat, merk en model
  • Android of iOS versie

Misschien overbodig, maar heb je de app ook eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? 

Ik hoor graag van je. 


Reageer