Skip to main content
Vraag

Onmogelijke lengte bij programma op Starz Channel op 5 maart in de avond

• March 4, 2025
  • 14 reacties
  • 144 keer bekeken

Forum|alt.badge.img+5

zie

en zie https://www.starchannel.nl/tv-gids/star

dus geen proactieve kwaliteit/validatie controles

below deck van 2 uur en 55 minuten heel geloofwaardig maar niet heus

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

14 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • March 4, 2025

Hallo ​@matthijs peters ,

Het probleem met de afwijkende gids en tijdstippen is bekend. Aan een oplossing en dus een kloppende gids wordt gewerkt. 

bron : moderator Jeroen

Forum|alt.badge.img+5

@Noordzee 

afwijkende tijdstippen met 1 uur is ondertussen verholpen

maar dit probleem is er voor in de plaats gekomen

in jouw link staat  niets over het ontbreken van de 2x 911 lonestar afleveringen door de onmogelijke lengte van 2 uur en 55 minuten bij below deck

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • March 4, 2025

@Noordzee 

in jouw link staat  niets over het ontbreken van de 2x 911 lonestar afleveringen door de onmogelijke lengte van 2 uur en 55 minuten bij below deck

Nee, maar dit is ook een gevolg van de huidige problemen met de gids. 

Er wordt hard aan gewerkt en het zal vast binnenkort opgelost worden. 

Forum|alt.badge.img+5

en exact hetzelfde probleem gebeurd ook op zaterdag 8 maart

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Hallo ​@matthijs peters, ik geef het door dat dit speelt voor 5, 7 en 8 maart. Je andere topic hierover heb ik verwijderd, dat ging ook over dit probleem, maar dan een andere dag. Die neem ik dus ook hierin mee. Het klopt dat er momenteel een issue is, zoals in het hierboven gelinkte topic wordt beschreven. Ik twijfel even of dit eronder valt, vandaar dat ik de betreffende collega's toch even informeer hierover. 

Forum|alt.badge.img+5

@Marcia van KPN ​@Erik van KPN ​@Noordzee 

Ik heb zelfs hierover gebeld vandaaag (omdat het vanavond mis gaat)

Ik kreeg toen als reactie dat ze er vandaag niets aaan kunnen doen omdat KPN niet in staat is om binnen 1 dag contact op te nemen met de beherende partij (kpn internedservices)

Sorry gezien het feit dat er altijd sla's zijn waarbinnen reactie tijden worden afgesproken is dit niet geloof waardig. Er werd ook beweerd dat die beheren partij zelf gisteren het uur verschil had gecorrigeerd en dat kpn tv er niets voor had gedaan

en over niet geloofwaardig gesproken zie ook Part2 ontbreekt in EPG bij Vienna Blood op BBC First | KPN Community

en mijn andere topic was dus:

zie

evil is dus niet 2 uur 

zie

dus weer word 911 lone star weggedrukt

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

@matthijs peters het is niet nodig om te bellen over zaken betreffende de gids, als je ook al een topic aangemaakt hebt. Wij geven dit door aan de juiste collega's. Ik kreeg zojuist bericht dat we er naar gaan kijken. Hopelijk kan het op tijd worden aangepast.

Daarnaast begrijp ik je frustratie, maar de manier waarop je jouw feedback geeft, is niet nodig. Woorden als ‘niet geloofwaardig', ‘contractbreuk’ en ‘onzin’ etc., zijn helemaal niet nodig. Wij helpen je graag op de community en zetten jouw bevindingen, waar mogelijk, meteen door naar de juiste collega's.

Er zijn zo veel zenders en programmeringen, het gaat supervaak goed. Helaas gaat het soms niet goed, dus het is fijn dat we daar dan op geattendeerd worden. 

Forum|alt.badge.img+5

@Marcia van KPN 

Lees maar eens helemaal

Kpn kiest er bewust voor om al 3 weken lang seizoen opnames van Vienna Blood te laten mislukken

terwijl ze alleen maar afl nr moet laten aanpassen zoals wel voor Van der valk is gebeurd..

En dat weigert kpn en ik heb dit via community, telefoon en een klacht bij meerdere werkemers van de kpn gemeld.

en zie 

binnen 1 dag werd afl nr gecorrigeerd van 24 naaar 1024  (duidelijk een noodpleister)

Dus Kpn is ongeloofwaardig en onbetrouwbaar (voor mij)

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Ha Matthijs, ik heb net in het eerste topic dat je hierboven noemt, gereageerd. Volgens mij voldoende duidelijk😄. Mocht je weer iets mis zien gaan in de gids, laat het gerust weer weten!

Forum|alt.badge.img+5

@Marcia van KPN 

zie 

weet je ook waar die 2 vandaan komen

maar noordzee stond ook al hier

Forum|alt.badge.img+5

@Marcia van KPN  ​@TijtheMan 

zie epg veronica 1 maart 18:00 klopt niet | KPN Community

en als voorbeeld van een moderator die mij maar niet wilde begrijpen zie

TijtheMan
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+9
  • KPN TV
  • March 10, 2025

@matthijs peters,

Waarom sta ik in dit topic erbij? Kan met het teruglezen niet achterhalen waarom.

Forum|alt.badge.img+5

@TijtheMan 

Omdat het weer een voorbeeld van epg fouten is die met kwalitatieve controles te detecteren zijn

Net zoals die geen uitzending op veronica

En als jullie nu dezelfde epg leverancier als ziggo hebben dan gaan jullie nog veel fouten in de epg zien

(is mijn sombere inschatting)

TijtheMan
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+9
  • KPN TV
  • March 10, 2025

@matthijs peters,

Helder.

Dit signaal was (zoals de moderators al aangaven) bij ons op de afdeling terecht gekomen. Van daaruit zijn er ook al een aantal aanpassingen geweest. In deze kan ik dan momenteel niet veel meer toevoegen dan dat er al gezegd is.