Skip to main content

In ene is mijn app van KPN IDTV veranderd in KPN TV+ .  Ik vind het maar niks. Op de oude kon je in 1x de gids bekijken van 1 zender.  Tikt de zender aan en je krijgt de hele avond te zien. Nu moet je horizontaal scrollen om de gids te zien. Alles draait mee, heel onduidelijk. Je moet gewoon de uitzendingen van één zender kunnen zien.  Sorry ben over het algemeen héél tevreden over KPN maar dit vind ik geen verbetering. 

Hallo @Carlito,

Er zijn meer klanten die hierover klagen. Ik verwacht niet dat de weergave op korte termijn gaat veranderen. Het is juist onlangs zo aangepast. Het zal een kwestie van wennen worden.


Ik vind dit ook absoluut geen verbetering. Wat een belabberde en onoverzichtelijke weergave. KPN: hier is niet goed over nagedacht!


Hoi @Carlito en @Coc, welkom op onze community!
Deze wens is bij ons bekend, ik deel even het antwoord van mijn collega uit een ander topic want het is hier ook relevant:

Hoi @Michel MES, welkom op de community. Het is een wens die we vaker hebben gezien inderdaad. In dit topic heeft wjb veel wensen van anderen verzameld voor de TV+ Box, en de verticale gids staat daar ook bij: 

Ook voor de app zien we de wens. Die is bekend bij de ontwikkelaars, maar er is niet meer over bekend op dit moment. Als het in een update wordt meegenomen deken we dat in de Product Updates. Daar delen we alle details van de updates.

 


Ik wil dan verzoeken dit boven aan de prioriteitenlijst te zetten.

Een horizontale tvgids, zeker als die niet in landscape opent, is niet werkbaar op een smartphone. Bijvoorbeeld NPO3; op sommige uren zijn alleen de eerste twee letters van een programma te zien.

Bovendien is de nieuwe app erg traag.


Reageer