Skip to main content
Beantwoord

Onscherp beeld bij TV kijken op laptop in Firefox

• January 13, 2025
  • 2 reacties
  • 43 keer bekeken

ik kijk tv op mijn laptop in Firefox. Het beeld is soms goed, maar ook vaak onscherp. Wat kan ik daaraan doen?

Beste antwoord door Denise van KPN

Ik kan me voorstellen dat dit niet bepaald prettig televisie kijken is, ​@PaulZw. Dat het het ene moment wel scherp is en het andere niet, doet mij vermoeden dat het wifi signaal instabiel is. Zoals ​@XS4-Arjan al aangeeft, schakelt de browser over naar een lagere resolutie als het wifi signaal niet voldoende is. Mijn advies is dan ook om een andere plek te proberen, of een kabel te trekken. Je kunt natuurlijk ook de Wifi Manager proberen om wifi in jouw hele huis te verbeteren.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

XS4-Arjan
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • January 13, 2025

Hallo ​@PaulZw , gebruik je de laptop in combinatie met wifi? Het kan zijn dat het wifi-signaal niet sterk genoeg is, waardoor het beeld naar een lagere resolutie omschakelt.

Probeer je laptop eens te verplaatsen, of - nog beter - te verbinden via een netwerkkabel.

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 16, 2025

Ik kan me voorstellen dat dit niet bepaald prettig televisie kijken is, ​@PaulZw. Dat het het ene moment wel scherp is en het andere niet, doet mij vermoeden dat het wifi signaal instabiel is. Zoals ​@XS4-Arjan al aangeeft, schakelt de browser over naar een lagere resolutie als het wifi signaal niet voldoende is. Mijn advies is dan ook om een andere plek te proberen, of een kabel te trekken. Je kunt natuurlijk ook de Wifi Manager proberen om wifi in jouw hele huis te verbeteren.