Skip to main content
Beantwoord

Onterechte aanmaning retourneren TV ontvanger

• January 11, 2026
  • 4 reacties
  • 53 keer bekeken

Beste KPN,

Ik krijg een laatste herinnering mbt het terugsturen van een TV ontvanger, wat bijna 3 maanden geleden al heeft plaatsgevonden in een KPN winkel. na een herinnering, heb ik vervolgens in November contact gehad met de KPN klantenservice om eea uit te leggen en te laten corrigeren in jullie systeem. Daar heb ik ook een mailbevestiging van ontvangen. Nu krijg ik tot mijn verbazing een laatste herinnering en wordt gedreigd met extra kosten voor iets wat in Oktober vorig jaar reeds aan KPN is teruggegeven. Ik wil nu graag advies hoe dit definitief wordt opgelost, waarbij ik als klant niet in staat ben om een intern communicatie en logistiek probleem tussen de winkel en jullie back-office op te lossen.

Dank hiervoor. 

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo ​@MRvH, allereerst welkom op de KPN Community. Goed dat je aan de bel trekt, niemand zit natuurlijk te wachten op onterechte kosten. De verwerking van jouw retourzending is duidelijk niet goed gegaan. Mocht je nog geen contact gehad hebben met de klantenservice, dan ga ik voor jou alsnog noteren dat de apparatuur reeds retour is gestuurd. 

Vul dan even jouw Community profiel in en geef hier in het topic even een seintje. 

4 reacties

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • January 11, 2026

Het beste kan je (morgen (maandag) na 8 uur gratis bellen met 0800-0402

Ik ga ervan uit dat je een bewijs van de KPN winkel hebt gekregen.

Via het forum kan je dit niet regelen.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • January 11, 2026

Beste ​@MRvH gewoon je verzendbewijs en de mail heel goed en heel lang bewaren.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 14, 2026

Hallo ​@MRvH, allereerst welkom op de KPN Community. Goed dat je aan de bel trekt, niemand zit natuurlijk te wachten op onterechte kosten. De verwerking van jouw retourzending is duidelijk niet goed gegaan. Mocht je nog geen contact gehad hebben met de klantenservice, dan ga ik voor jou alsnog noteren dat de apparatuur reeds retour is gestuurd. 

Vul dan even jouw Community profiel in en geef hier in het topic even een seintje. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 14, 2026

@ Allen, dank voor de adviezen, Na contact met de klantenservice vanochtend wordt het opnieuw gecommuniceerd met de afdeling Logistiek met vermelding van kassabonnummer en serienummer van het retour geleverde apparaat. Hopelijk dat het hiermee wordt/is opgelost. 👍