Skip to main content
Beantwoord

Onterechte herinneringen om tv-ontvanger terug te sturen

• March 27, 2025
  • 1 reactie
  • 43 keer bekeken

Hallo, ik heb een TV-abonnement bij KPN. Dit heb ik niet opgezegd en dat wil ik ook niet doen. Toch kreeg ik gisteren voor de tweede keer een herinnerings-e-mail om 1 TV ontvanger terug te sturen. Graag hoor ik van jullie waarom ik het bericht ontvang of dat er een misverstand is. Alvast bedankt!

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@Marc314 en welkom bij de KPN Community. Gek dat je dit bericht hebt ontvangen als er niks is opgezegd. 😕 Goed dat je dit controleert!

Ik raad je aan om hiervoor een belafspraak met ons te maken. Mijn collega kan dan kijken waar dit vandaan komt en aangeven dat er geen apparatuur retour hoeft. 
Dan ontvang je geen herinneringen meer en is het hopelijk snel klaar!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 30, 2025

Hi ​@Marc314 en welkom bij de KPN Community. Gek dat je dit bericht hebt ontvangen als er niks is opgezegd. 😕 Goed dat je dit controleert!

Ik raad je aan om hiervoor een belafspraak met ons te maken. Mijn collega kan dan kijken waar dit vandaan komt en aangeven dat er geen apparatuur retour hoeft. 
Dan ontvang je geen herinneringen meer en is het hopelijk snel klaar!