Skip to main content

Ik ben nu 6 dagen aangesloten bij kpn glasvezel mijn ervaringen tot nu toe zijn zeer slecht de kwaliteit van glasvezel is goed maar het standaard aanbod is zeer summier je moet overal extra voor betalen ik heb alles ineen tv+ internet en telefoon als ik wat wil opnemen of terug kijken moet ik daar extra voor betalen als ik dit van tevoren had geweten had ik NOOIT naar kpn gegaan z lokken je met een aanbieding als mijn contract afgelopen is stop ik bij kpn .

Hier nog een een aanvulling ik heb jaren provider online tv gehad waarover ik zeer tevreden was maar omdat online geen glasvezel aanbied ben ik overgestapt naar kpn ik ben bij kpn er alleen maar op achteruit gegaan en ben zeer ontevreden als ik nu terug kon naar online deed ik het meteen ik heb ook mijn mobiel bij kpn dat is goed .


@Slechte bij online moet je ook extra betalen voor het opnemenpakket. Dus wat is het probleem?


Bij online kon ik alles terug kijken 7 dagen ik heb nooit wat hoeven opnemen dus dat wist ik niet .


 


Ok dat heb ik gedaan maar nu wil ik een programma van gisteravond op Ned 3 kijken ga ik op het programma staan zeg ok maar er gebeurt niets


@Slechte welkom op het KPN Forum! Ik heb even een eigen topic voor je aangemaakt zodat de zaken niet door elkaar gaan lopen. Ik vind het jammer dat onze diensten dan op dit moment nog niet geheel aansluiten bij jouw wensen. Zoals Joep aangeeft zijn er zeker opties om programma's terug te kijken! Als je daar vragen over hebt stel ze dan gerust.


Joep mij verteld hoe ik bij het menu terug kijken maar als ik dan een programma van npo 3 van gisteravond wil kijken en ik sta op het programma sta en ik zeg ok gebeurt er niets


Nvt


Ok jammer om die serie ging het inderdaad ik moet nog veel ontdekken 


Ik heb even mee gekeken.  The Hunt of....kan niet terug gekeken worden. De zenders bepalen of er wel of niet terug gekeken mag worden. De door zenders aangekochte serie's en films mogen meestal niet terug gekeken worden.


Ok jammer om die serie ging het inderdaad ik moet nog veel ontdekken 

 

Let even op waar je post Slechte 🙂. Dat andere topic dekt de lading niet echt en is van iemand anders. Ik snap dat een nieuwe provider veel vragen op kan roepen hoor. Maar zou je die dan hier willen stellen in dit topic?


Ok dat begrijp ik alleen begrijp ik niet dat ik nu op het forum slechte heet ook heb deze week al wat geplaatst onder de naam Daisy2023 


Het voordeel van opnemen is dat je vaak die irritante reclameblokken kan doorspoelen hetgeen meestal niet gaat als je iets terug kijkt via uitzending gemist..