Skip to main content
Vraag

Ontevreden over de bereikbaarheid van KPN

• March 1, 2025
  • 4 reacties
  • 79 keer bekeken

Probleem 1. 

Ik heb nu alweer 3 weken problemen met de KPN box sinds de laatste update. En ik heb de box nu al 2x terug gezet op fabrieksinstellingen … en dan weer de juiste inloggegevens, apps, en sync met Onkyo set. En dan ben je weert een uur verder.

Probleem 2

Ook heeft het gehele internet al een keer eruit gelegen (op de modem inlog pagina stond dat er geen internet was). KPN gebeld en die zien NIETS op de modem … heel vreemd.

Probleem 3

De problemen worden NIET opgelost door de probleemoplosser die KPN op de website heeft. Sterker nog. Op het einde staat er iets in de trend van …. <<kan het niet oplossen>> (dat is de stap na het terugzetten van de fabrieksinstellingen.

Probleem 4

Ik vind KPN hier nalatig met bereikbaarheid van de klantenservice. En die domme DOT die dan steeds om een terugbelafspraak vraagt. Ik krijg er de FFFF van. Geef mensen de mogelijkheid om een email te sturen. Ik kan mijn verhaal NIET kwijt. En ook kan ik geen uur verkwisten van mijn tijd declareren bij KPN.

Ik heb mijn abonnement al opgezegd en zal nog 1 maand met KPN moeten overleven. Echter ik ben er nu wel klaar mee met KPN en problemen met de TV ontvanger. Tijd dat mijn jaarlijkse wisselbeurt tussen providers KPN links laat liggen. Zo en nu heb ik mijn verhaal gedaan.

Wat KPN doet met bovenstaande kanttekeningen laat ik aan hen.

Een ontevreden klant.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • March 2, 2025

Zo ​@JanZonderNaam dat lucht op. Balen dat het niet lekker is gelopen.  Maar waarom heb je geen monteur besteld? Die is gratis als er een probleem is in het kpndomein en die kost geld als er een probleem blijkt te zijn in het klantdomein. En mailen is natuurlijk niet handig. Dan stuur jij een mail en dan stuurt de klantenservice een mail terug omdat ze nog vragen hebben dan stuur jij weer een mail terug etc etc. Voor je het weet ben je een week verder. Succes met je nieuwe provider!

• Auteur
  • Deelnemer
  • March 3, 2025

Aanvullend. Ik schakel de stroom uit op alle tv apparatuur. En nu weer hetzelfde probleem.

Life TV kijken loopt vast.

Spoel ik 0:11 terug dan is het afspelen vlekkeloos.

Diepe zucht.

En dit speelt nu na 10 maanden

De eerste 10 maanden al problemen met het kijken van tv op de pc (bekabeld)… de eerste 5seconeen buffert het veel. En elke nieuwe zender weer. De delay zit niet in het eigen netwerk. Pingplotter geeft aan dat de server/routes een te grote ping heeft.

• Auteur
  • Deelnemer
  • March 3, 2025

En dan wil ik ze bellen en dan kun je niet eens nu bellen.

Wat een dieptepunt voor klantenservice.

En dan willen ze terugbellen en dan kun je morgen kiezen tussen 12-13.

De rest geen keuze.

KPN graag even bellen NA mijn werktijd.

Kan ik service krijgen?????

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • March 5, 2025

Goedemorgen ​@JanZonderNaam, dank voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community, al is de aanleiding natuurlijk een stuk minder :(

Altijd zuur om te lezen wanneer een klant besluit ons te verlaten en daarnaast ontevreden is over de Helpdesk en de bereikbaarheid hiervan. Wel is het natuurlijk belangrijk dat je de laatste maand van je contract goed gebruik kunt maken van je diensten en aansluiting en in dat kader begrijp ik je onvrede. Is het nog gelukt om in contact te komen en zo ja, wat is hier precies uitgekomen?