Skip to main content
Vraag

Ontevreden over nieuwe zenders Pluspakket en problemen met KPN TV

• April 28, 2026
  • 3 reacties
  • 66 keer bekeken

Wat een ellendie bij die kpn. Is het pluspakket weg en krijg je daarvoor in de plaats zenders waar je nooit naar kijkt. Krijg ik nu ook korting op mijn abonnement? Overigens heb ik de laatste tijd veel problemen met kpn tv. Dus ik denk dat het tijd wordt om eens andere providers te bekijken

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag gemaakt

3 reacties

Andrevanderweid
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+1

Hier ook ontevreden over pluspakket on demand weg en de jwaliteit van de firmware veel foutmeldingen hapering bij wisselen van zender.

En dat voor 100mb en tv en dat voor meer dan 50 euro veel geldcen kwaliteit word steeds slechter

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • April 30, 2026

Goedemiddag ​@spring en bedankt voor jouw bericht :)

Nooit leuk om te lezen wanneer iemand niet blij is met bepaalde wijzingen maar goed dat je dat via deze weg ook kenbaar maakt. Wij nemen al dit soort feedback serieus en zorgen ervoor dat het ook bij de juiste mensen terecht komt.

Krijg ik nu ook korting op mijn abonnement? 

Helaas niet, het spijt me 😒

Overigens heb ik de laatste tijd veel problemen met kpn tv. Dus ik denk dat het tijd wordt om eens andere providers te bekijken

Kun je dit nader toelichten? Hoe uiten de problemen zich precies? En welk type tv ontvanger heb je in gebruik? En hoe lang speelt dit issue al, ik neem aan dat het eerder wel goed is geweest? Hoe beter je dit allemaal kunt beschrijven, des te makkelijker wordt het voor ons om je hier gericht bij verder te helpen! Voor directe ondersteuning kun je hier trouwens ook een belafspraak voor inplannen met onze Helpdesk!

• Auteur
  • Helper
  • April 30, 2026

Ik heb de ontvanger DW7022. het volgende doet zich al langer voor.Bij het opstarten van de tv eerst beeld dan pas geluid. Maar nog veel erger is,dat ik meerdere malen als ik tv zit te kijken het beeld op zwart gaat en ik die groene kpn logo in beeld krijg en de vermelding we zetten iets nieuws voor je klaar.Nu,ik wil niets nieuws,maar zonder problemen tv kijken.Erg storend,als je een programma bekijkt en het gebeurt 2x op een avond.Ik heb de helpdesk al om een andere ontvanger gevraagd,maar kreeg te horen dat het daaraan niet lag.