Skip to main content

Lekker service bij KPN, al ruim 15 jaar klant, onlangs verlengt voor 1 jaar maar kon niet het nieuwstel model ‘box’ krijgen. Dan kreeg ik geen korting. Oftewel, ik heb nog de oude versie zonder infrarood en Viaplay app. Toch maar verlengd. 

Combi korting was niet mogelijk al heb ik alle zakelijke abonnementen van mij en collega’s bij de KPN echter staat de zaak niet op mijn huisadres (logisch!). Helaas, dan kunnen wij niks voor elkaar doen. 

De F1 begint weer, even Viaplay aanzetten. Oh, de zender is weg? Dan maar de app. Oh nee, die doet het niet op mijn kastje. Gebeld voor een nieuw kastje. Nee, als u verlengd kunnen we het wel doen.. Dat heb ik een maand geleden gedaan en toen kon het niet, lekker dan.. 

Nu even op kantoor kwalificatie kijken. Huh, hij doet het niet? Oh lekker, je moet hem thuis activeren, hoezo heeft niemand dat verteld dan??? Dat zie je pas wanneer je hem activeert. 

Wat een top tent, zo’n KPN. Werkelijk waar, iedere keer bevestigen dit soort grote dienstverleners alle vooroordelen die er over hun rondgaan. 

Helaas. Voor mij is het tijd voor Ziggo, kijken of zij wel weten wat service én klantbehoud is. Want die gratis iPad die je krijgt als nieuwe abonnee heb ik in die 15 jaar ook nog nooit gezien. 

Tip: Kijk ook eens naar Freedom. Ietsje duurder, maar kan je glas blijven gebruiken en de service is daar veel beter dan bij KPN (er is daar ternminste service).


Je kunt toch gewoon overstappen als het je allemaal niet bevalt!! Zo moeilijk is dat niet. 


Je kunt toch gewoon overstappen als het je allemaal niet bevalt!! Zo moeilijk is dat niet. 

Best wel, KPN houdt je abonnement steeds vast met zgn. “lopende bestellingen” in de hoop dat je het over een maand weer vergeten bent.


Wat u beschrijft doen alle providers op deze zelfde manier. Ook bij Ziggo krijgt een bestaande klant geen gratis tablet bij verlengen. Dat is echt alleen voor nieuwe klanten. 

Gebruik gewoon ook Google Chromecast…

https://www.bol.com/nl/nl/p/google-chromecast-hd-met-google-tv/9300000119991877/

... daar kunt u hetzelfde mee als met die nieuwe TV+ ontvanger van KPN. Viaplay app erop en gaan.


Je kunt toch gewoon overstappen als het je allemaal niet bevalt!! Zo moeilijk is dat niet. 

Best wel, KPN houdt je abonnement steeds vast met zgn. “lopende bestellingen” in de hoop dat je het over een maand weer vergeten bent.

Schei toch aub uit. Het zal een keer voorkomen dat een bestelling vastloopt maar dat is meer uitzondering dan regel.


Je kunt toch gewoon overstappen als het je allemaal niet bevalt!! Zo moeilijk is dat niet. 

Best wel, KPN houdt je abonnement steeds vast met zgn. “lopende bestellingen” in de hoop dat je het over een maand weer vergeten bent.

Schei toch aub uit. Het zal een keer voorkomen dat een bestelling vastloopt maar dat is meer uitzondering dan regel.

Ik doel niet op vastlopende bestellingen, maar op wijzigingen die er steeds voor zorgen dat je weer een maand langer vast zit.


Noem dan wat! 


Oh lekker, je moet hem thuis activeren,

 

Dat is bij alle providers zo als je het via de provider regelt. Ook bij Ziggo. 

Voor thuis de eerder genoemde chromecast aanschaffen. Maar 4 tientjes. 

En als het weer lukt... geniet van de formule 1 dit jaar. 🏎️😀.


Je kunt toch gewoon overstappen als het je allemaal niet bevalt!! Zo moeilijk is dat niet. 

Best wel, KPN houdt je abonnement steeds vast met zgn. “lopende bestellingen” in de hoop dat je het over een maand weer vergeten bent.

Er is hier geen sprake van een "lopende bestelling". JW heeft gewoon een nieuw jaarcontract afgesloten. Of misschien wel een contract voor 2 jaar. Want dat gebeurt tegenwoordig zomaar als je even niet oplet. Dus JW zit voor de komende 11 of 23 maanden vast.