Skip to main content

Ontvang alleen Nederland 1,2,3?

• October 25, 2025
  • 2 reacties
  • 32 keer bekeken

Ik heb hetzelfde probleem. Ik kan een x aantal dagen alleen NPO 1, 2 en 3 kijken. Ik heb de box gereset naar fabrieksinstellingen, mijn kon router opnieuw opgestart, maar niets werkt. Ik krijg wel het menu te zien bij de overige zenders, maar na enkele seconden een zwart beeld.

Is dit een landelijk probleem dat zich bij enkele klanten voordoet? 

Ik heb overigens vorige maand mijn vaste telefonie uit het pakket verwijderd. Zou dit er mee te maken kunnen hebben?

Admin: afgesplitst en een eigen topic voor jouw vraag aangemaakt

2 reacties

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hallo ​@A.I.R. welkom op de KPN Community. Dat is inderdaad tamelijk vreemd en ik snap dat je graag duidelijkheid en een verklaring wil hebben. Ik heb even een los topic aangemaakt zodat we in gesprek kunnen!

Ik kom dit intern en op deze Community niet meteen breed tegen. Alleen telefonie verwijderen zou niet direct invloed mogen hebben tenzij dan per abuis ook de tv wordt uitgezet maar dat kom ik bijna nooit tegen. Heb je al meer duidelijkheid? 

Even voor de zekerheid dit gaat om KPN TV of gaat dit op Digitenne. Je kan anders even in Mijn KPN kijken of tv nog aanstaat. 

Als je er niet uitkomt laat het dan weten ​@A.I.R. Dan loop ik het nog even voor je na. Vul dan even jouw postcode en huisnummer in jouw profiel in en geef mij in dit topic even een seintje door een bericht te plaatsen. Dan kijk ik graag even met je mee!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 29, 2025

Ik kan wel gewoon via de app op mijn telefoon kijken en via de app op de Chromecast.

Het gaat om KPN TV en Interactieve TV staat gewoon aan in Mijn KPN. Ik heb o.a. m'n postcode, huisnummer, modemtype en Type TV ontvanger ingevuld. Alvast Bedankt!