Skip to main content

Krijg nog steeds melding stb-nmc-400 ondanks herstart van experia box. Wat kan ik nu nog doen?

  1. Welke KPN tv ontvanger heb je?
  2. Hoe is deze verbonden met de Experiabox of Box12?  (of te wel wat zit daar precies allemaal tussen).

Vooral een DVS kan voor dit soort problemen zorgen. 


Hi @Cornelis58 en welkom op het forum!

Joop stelt goede vragen, daarnaast raad ik je ook aan om de probleemoplosser van iTV foutcodes door te lopen. 
Daar staan ook handige stappen in waarmee je dit op kunt lossen. 🙂

Mocht het daar niet mee lukken, geef hier dan aan wat je allemaal al geprobeerd hebt en hoe de tv-ontvanger op het modem is aangesloten. 
Dan kijken we met je mee!


Jammer dat @Cornelis58 helemaal niets meer laat horen. 😣


Sorry Joop2011 en Sanne voor mijn late reactie.

Ik heb de Arris VIP 5202.

Heb diverse malen de aanwijzing van KPN gevolgd en het probleem bleef zich voordoen.

Heb gisteren alles volledig ontkoppeld en op dit moment komt het probleem nog maar sporadisch voor maar is nog niet helemaal weg.

Ik kijk het nog een paar dagen aan dan ga ik KPN inschakelen.


Sorry Joop2011 en Sanne voor mijn late reactie.

Ik heb de Arris VIP 5202.

Heb diverse malen de aanwijzing van KPN gevolgd en het probleem bleef zich voordoen.

Heb gisteren alles volledig ontkoppeld en op dit moment komt het probleem nog maar sporadisch voor maar is nog niet helemaal weg.

Ik kijk het nog een paar dagen aan dan ga ik KPN inschakelen.

Bij ons ook maandenlang hetzelfde probleem, om gek van te worden, stekkers eruit en er weer in,tig keer gebeld met kpn, vanmiddag is er eindelijk een kpn monteur langs geweest, en die wist meteen waar het aan lag, een nieuw glasvezel kastje en alles werkt weer perfect, ongelofelijk, het heeft niks met stekkers te maken, een hoop ellende voor niets, voortaan meteen een monteur als we er zelf niet uitkomen, die hebben toch meer kennis dan al diegenen aan de telefoon, dan krijg je iedere keer hetzelfde riedeltje dat je uit moet voeren.

 

 

 


@Banjo 

 

Hoe is de Arris VIP 5202 verbonden met de Experiabox of Box12/14?

Of te wel, wat zit daar precies allemaal tussen.

Vooral een DVS of een verkeerde switch of defecte UTP kabel kan voor dit soort problemen zorgen. 


Beste Banjo,

Alles zit met originele kabels verbonden.

Op dit moment heb ik geen last meer.

Bedankt voor je reactie, ik ga deze topic nu sluiten.