Skip to main content

Helemaal zat van, ik wil reageren. Hele verhaal weg in 1x. Nu weer opnieuw beginnen dus met het verhaal. 

Iedere keer loopt de tv ontvanger vast, bij opnames en bij terugkijken, alles al geprobeerd, werkt niet. Handmatig en via de zogenaamde assistent op afstand. Wel vreemd, dat als alles wordt herstart. Inclusief modem etc. er nergens uitval is van mijn andere apparaten op de WiFi, Inclusief dus mijn tv ontvanger. Lijkt mij dus niet goed, want het moet dan ook wel uitgeschakeld en gereset te worden. Ik wil een terugbellen verzoek hebben, ik kan enkel schijnbaar na deze keuze een monteur laten langskomen voor 70,-. Ik hoop dat dit een grap is, want het is nogal vreemd dat de dienstverlening niet wordt geleverd en ik op extra kosten word gejaagd. Graag een voorstel om dit tv probleem wat ik sinds ruim 2 maanden ondervind op te lossen, en graag binnen afzienbare tijd

  1. Welke KPN tv ontvanger (decoder) heeft u? 
  2. Welke Experiabox of Box12 heeft u?
  3. Had u wel het gratis nummer 0800-0402 gebeld? 
  4. Als de fout niet bij KPN zit, maar bij uw eigen apparatuur, dan brengt KPN kosten in rekening als zij een monteur langs sturen. 

 

P.S.

Op een forum helpen klanten van KPN elkaar en de moderator (KPN medewerker). 


Beste Joop, mij is geadviseerd om de software opnieuw te herinstalleren via menu, instellingen, systeem en software opnieuw installeren.

Aangezien ik dit eerder ook al heb gedaan had ik er geen hoge verwachtingen van. 

Na dit opnieuw gedaan te hebben nogmaals, moet ik wel erkennen dat het momenteel beter gaat en ik tot nog toe geen last meer heb ervaren. In ieder geval bedankt voor de reactie en mocht ik alsnog opnieuw dit probleem ervaren dan hoort u het van mij. Voor nu in ieder geval vriendelijk dank en een fijne dag nog. Groetjes Sander👍🏻


@Old school

Op een forum helpen vooral klanten elkaar. Een moderator kijkt ook mee en helpt ook.

Helaas heb ik meer gegevens van je nodig om je verder te kunnen helpen.

Ik ben net zoals jij klant bij KPN.😉

 

Want voorkomen is beter dan genezen, toch.


@joop2011 

Beste Joop,

Ik ben in het bezit van een Experia Box v10A en een Arcadyan HMB2260 v2. Hier ervaarde ik problemen mee. Overigens heb ik meerdere ontvanger, maar deze gebruik ik minder en heb deze problemen niet ervaren, maar ik gebruik deze ook minder zoals aangegeven voor zowel terugkijken als opnames. Alles via de kabel, 2 wat oudere tv's Samsung plasma en Sony Lcd schermen. Ongeveer 10jaar oud al. Geen led


Arcadyan HMB 2260 is al weer een oud beestje.

Bel 0800-0402 en vraag of je hem kan omruilen.

Probleem zou best wel eens deze KPN tv decoder kunnen zijn.


Dank Joop

Dat is inderdaad zo, deze heb ik al een tijdje. Ik heb nog 2 andere ontvangers, 1 is wel erg nieuw, die ga ik eerst maar eens omzetten naar de huiskamer. Echter de andere 2 zijn inderdaad wat ouder al, maar het lijkt voor nu wel te werken weer. 

Overigens, als het warmer wordt, zomerperiode en temperatuur oploopt, krijg ik ook veel storingen op deze ontvanger en dat ervaar ik al jaren. Ook bij gewoon tv kijken, buiten opnames of terugkijken van programma's. 

Zoals ik aangaf werkt het momenteel wel weer gewoon, maar dat kan tijdelijk zijn. Zodra de problemen weer ontstaan zal ik zeer zeker contact opnemen om diverse kastjes om te ruilen als deze niet meer voldoende werken


Hi @Old school, fijn dat je al goed op weg bent geholpen. Zo te lezen heb je alles gedaan wat je kon doen, en als het met een kabel is aangesloten hoort dit te werken. Mocht het toch nog gebeuren, bel dan dan even met ons, het gratis nummer is 0800 0402. Ik verwacht ook dat de ontvanger dan omgeruild zal worden, zeker als ik lees dat het bij warmer weer ook problemen optreden. 


Dank Alex, zodra ik op de ontvanger wederom last heb van deze storing bij terugkijken/opnames of ik bij warmer weer ook andere problemen ervaar zal ik vragen of ik de ontvanger kan omruilen voor een nieuwe. Dank voor de reacties en hulp allemaal.