Skip to main content

Hallo, 

Wij hebben hetzelfde probleem, iedere avond om 22 35 en nu ook in de ochtend om 11.35 stopt de opname of het terugkijken en moet je de opname terughalen en terug kijken moet weer opnieuw. Wij hebben een Arris (vip 5202 kpn) ontvanger. Wat kan ik er aan doen?

Groet Jaap

 

Admin: reactie afgesplitst en nieuw topic voor je aangemaakt.  
 

@Duppie55 Wat een vreemde situatie. Krijg je dan ook iets van een foutcode of zo terug op dat moment Jaap? Je hebt verder geen apparatuur in je netwerk op een tijdschakelaar of iets dergelijks?


Dat is het vreemde, helemaal geen foutcode, beeld spring op zwart, ene keer moet je de ontvanger opnieuw starten de andere keer duurt het even dan start de tv weer op en moet je zoeken om je programma weer terug te vinden. Ik heb vandaag KPN gebeld en krijg nieuwe ontvangers. Men zei daar dat mijn ontvangers best wel op leeftijd waren, dus dat eerst maar proberen, je hoort nog van me.


Dan hoor ik graag wat je bevindingen zijn Duppie! Ik hoop dat het beter werkt dan!


Hoi Remco,

Alles werkt weer perfect!


Kijk dat zijn goede berichten @Duppie55! Fijn dat alles weer werkt. Post gerust nog eens een topic als we iets voor je kunnen betekenen.