Skip to main content

Afgelopen maandag is de monteur geweest .Ik heb een LG oled tv en het beeld is niet om aan te zien.

Ik heb een kpn abonnement vanaf 8 maart. Beeld is wazig en alles vervormd zich.

Monteur zei dat de HD bij KPN niet aan staat en heeft de opdracht gegeven om het uit te zoeken.

Tot op heden nog steeds slecht beeld.

 

Maak eens foto’s van de aansluiting, de kabels tussen tv en decoder en hoe de netwerkkabels aangesloten zijn. Ik heb sterk de indruk dat er ergens in de aansluitingen het fout gaat. Zonder beeld van de situatie blijven we gissen


KPN is vanmorgen geweest en deze heeft alles nagekeken. Het ligt niet aan de aansluitingen. Je hebt het ook als je single player speelt op de ps4. Dat gaat buiten kpn om. We gaan verder zoeken. Samsung 1080p doet het wel. Moet nog even de ps4 testen. LG OLED heeft zeer dof beeld en kleur. 


Heel bizar inderdaad. In ieder geval fijn dat je nu tv kan kijken. Maar ik ben ook wel heel benieuwd wat het nu wel is. 


Hoi @nickyw 

Is dit raadsel al achterhaald en opgelost?


Ik ben ook zeer benieuwd.


Nou, @wim1520 

Het ziet er naar uit dat we dit niet meer vernemen van @nickyw .


Ja jammer. Hulp vragen en terugkoppelen ho maar.


Helaas gebeurd dit heel erg vaak.đŸ˜£


Eindelijk sinds vandaag opgelost na 9 tv's kapot.


KPN geweest vandaag. Is een heel raar verhaal maar waar. Nieuwe modem aangesloten en beeld gelijk blauw.  Ze hebben nu de modem in de meterkast gezet en nu draadloos . Zogauw de modem in de woonkamer naast de tv staat is het gelijk problemen. Dacht eerst de stroom, meterkast vervangen, maar dat was het niet. AT geweest om te meten, alles was goed. Er schijnt toch iets in de muur te zitten wat al die ellende heeft veroorzaakt. Hopen dat het nu goed blijft.


9 tv's? Dat loopt aardig in de papieren. Zoveel heb ik er nog niet eens verbruikt.


Samsung queled  en de laatste lg oled.

Ben zo blij dat de modem verplaatst is naar de meterkast. Heb nu even de oude tv van mijn ouders sony bravia en deze heeft goed beeld.

Ik ga wel iets claimen bij de woningbouw. Moet nog even uitzoeken of dat van de woningbouw is wat er in de muur zit wat storing veroorzaakt.


Hallo @nickyw elektronische apparatuur kan elkaar storen, vooral als ze te dichtbij elkaar staan.

Dat geldt voor tv’s, modems. (DECT) telefoons en ga zo maar door.

Het standaard advies is dan ook altijd om dat soort apparatuur minimaal een ½ meter bij elkaar vandaan te houden.

 


Ben echt blij dat het na ruim 3 en half jaar is opgelost. Heb al 2 keer de ps5 kunnen  kopen (wachtlijst) maar met al die problemen niet aangedurfd.


Vraag me af wat er in die muur zit.


Geen idee, maar de bewoner voor mij (  denk 15 jaar dat hij daar heeft gewoond) heeft nooit gebruik gemaakt van ziggo of KPN aansluiting.

Heeft digitenne gehad. Blijft een groot raadsel waarom het zoveel problemen heeft gegeven als de modem naast de tv heeft gestaan en met aansluiting uit de voorheen varkensneus.


Storingen zijn weer terug. Zowel bij tv kijken en gamen. Gaat de hele dag door. Wordt er gek van.https://youtu.be/CJalcn2bAZ0


Jeetje, dat is niet mooi.

Is dat een 4k toestel?

En een FHD toestel heeft dat niet?

Volgens mij 2 opties.

Verhuizen.

FHD toestel kopen; de eerst komende jaren zijn er nog geen reguliere zenders in 4k. 


Het is bij een 4 k tv, oled en fhd en nu heb ik Sony bravia 1080 p


Poeh. Wat is dat toch? 

Kamer anders indelen opdat de tv ook op een heel andere plek staat?


Dat gaan we inderdaad uitproberen of  dat helpt. Wordt vervolgd 


Wat een gebeuren zeg. Leek het even goed, is het toch weer terug. 

Ik zie dat er ook vanuit ons weer een monteur komt. Ik ben heel benieuwd ook!


Ja, het is echt een groot raadsel.

Samsung kreeg paars blauwe vlekken

Wil even vanaf het begin beginnen. Ik ben de moeder van nickyw, hij kan dit zelf niet vanwege een beperking. Dus ben ik dit gestart met de hoop op een oplossing. Hij is in april2019 gaan wonen in een appartement .In zijn vorige woning heeft hij ook kpn gehad met  dvs. In zijn nieuwe woning ziggo aangevraagd en na zoveel ellende met storingen afgelopen maart overgestapt naar kpn.

Weer dezelfde storingen. Strepen door het beeld en golvende dakpannen zoals in de youtube link.

Hij heeft nu tv nummer 9. Hij had een samsung UHD 4k na een half jaar nieuwe beeldbuis en precies hetzelfde. 

Een samsung van mij kreeg na de aansluiting in stopcontact en modem gelijk paarse vlekken en een andere tv werd blauw.

Het is een jongen met een beperking en iemand heeft tegen hem verteld dat het in de muur aan de kabels ligt. Dit blijft in zijn hoofd zitten.

Ik heb wel voor elkaar gekregen om toen te checken of er in huis iets op de tv kan storen.

Nu staat zij modem in de meterkast en is alles draadloos nu. Het leek erop of alles goed was, maar helaas. Hij is echt een gamer ,maar gamen kan nu niet meer vanwege al die storingen.

Wat hij ook had bij alle tv's als de tv aanging werd het beeld na een paar minuten zwart voor een 

minuut terwijl je wel geluid had, dit is bij de tv die hij nu heeft nog niet voorgekomen.

Ik ga ook het advies van PeterG volgen om de tv ergens anders neer te zetten. Ik hoop zo voor hem dat hij straks weer fijn tv kan kijken en gamen.

 

 

 


LG Oled met ps4

 


AT

 


Reageer