Skip to main content
Vraag

Onverwachte melding van KPN over aantal tv-ontvangers uit XS4ALL-periode

• December 2, 2025
  • 4 reacties
  • 28 keer bekeken

Dat ik 3 tv ontvangers heb voor de prijs van 2 komt omdat ik nog xs4all klant ben, en dat je toen bij de eerste ontvanger de 2e gratis kreeg. Later heb ik er een betaalde bijbesteld waardoor ik er 3 had voor de prijs van 2. Dat was toen nog in de xs4all tijd. Dat de KPN er nu pas achter komt en het vreemd vindt zoals in de mail staat van de KPN vandaag vind ik weer vreemd. Het komt rauw op mijn dak en ik moet nog uitzoeken wat ik ga doen; een terug sturen of 3 betalen, maar ik denk het eerste. Het is in ieder geval niet mijn schuld.

Met vriendelijke groet

H.Pronk 

Admin: e-mailadres verwijderd i.v.m. privacy

4 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • December 2, 2025

Hmm. Hoe het bij XS4ALL, jaren geleden kennelijk, was weet ik niet.

Heb je inmiddels een KPN abonnement of nog het oude (dure) ex-XS4ALL abonnement?

Maar je kunt huurkosten besparen door in een tv de app KPN TV te gebruiken. Daarmee kun je ontvangers omzeilen. De app kost niks extra. Je kunt via de app 2 streams (1 tv's) tegelijk kijken.

TV's en streamingapparaten met Android-TV, Google-TV, Tizen (Samsung) en WebOS (LG/Loewe) zijn geschikt.

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • December 2, 2025

Heb je nog oude facturen uit de xs4all tijd waarop die 2e ontvanger expliciet als gratis wordt vermeld? Liefst één waarop die 3e (betaalde ontvanger) ook staat. Misschien is dat voldoende om kpn te overtuigen. (Ik kan niks beloven want ik ben ook maar klant van kpn - toevallig ook via xs4all.)

• Auteur
  • Deelnemer
  • December 2, 2025

Nou dat is sinds ik van HCCnet die toen stopte en ik meen dat ik toen gelijk naar xs4all over ging, zolang is het al geleden en ik bestelde meteen 2 ontvangers en die 2e was gratis en die 3e heb ik later bijbesteld tegen betaling en dat is zo blijven staan ook toen de KPN de boel later overnam. Ik heb veel weggegooid dus het zou mij meevallen als ik er nog wat van heb.

Hmm. Hoe het bij XS4ALL, jaren geleden kennelijk, was weet ik niet.

Heb je inmiddels een KPN abonnement of nog het oude (dure) ex-XS4ALL abonnement?

Maar je kunt huurkosten besparen door in een tv de app KPN TV te gebruiken. Daarmee kun je ontvangers omzeilen. De app kost niks extra. Je kunt via de app 2 streams (1 tv's) tegelijk kijken.

TV's en streamingapparaten met Android-TV, Google-TV, Tizen (Samsung) en WebOS (LG/Loewe) zijn geschikt.

Ja het is even wennen met die google afstandsbediening maar verder gaat het prima, bedankt

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@Kpro, welkom op onze community! Ik snap dat je schrikt van dit bericht. Ik heb helaas ook niet voor de geest hoe deze abonnementen in elkaar zaten maar hier wordt nu inderdaad naar gekeken.
Mocht je verder nog vragen hebben dan weet je ons natuurlijk te vinden!