Skip to main content
Beantwoord

Op de factuur staan hogere kosten voor Ziggo Sports dan de reguliere €17,99

• September 23, 2025
  • 4 reacties
  • 75 keer bekeken

Ik heb een vraag over kpn tv.

Ik heb ziggo totaal. 6 kanalen die ik nu vrijblijvend kan zien. Alleen er stond dat dit 17,99 p.m zou kosten. Er is bijna €30 euro van afgehouden 

Beste antwoord door Ik_Combineer

Is dit uw eerste factuur? Dan wordt de huidige maand + de volgende maand gefactureerd. Hierdoor kunnen de kosten hoger uitvallen dan afgesproken. 

• De 1e periode is vanaf de start van je abonnement tot aan de datum dat de factuur wordt gemaakt.
  • De 2e periode is vanaf de dag dat de factuur is gemaakt een maand vooruit. Je betaalt je abonnementskosten altijd een maand vooruit.

Zie de webpagina van KPN over factuurvragen voor meer info:

https://www.kpn.com/service/ugs/factuur-kpn-thuis

4 reacties

• September 23, 2025

Is dat niet voor 2 maanden? Kijk goed naar de datum/periode.

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • Antwoord
  • September 23, 2025

Is dit uw eerste factuur? Dan wordt de huidige maand + de volgende maand gefactureerd. Hierdoor kunnen de kosten hoger uitvallen dan afgesproken. 

• De 1e periode is vanaf de start van je abonnement tot aan de datum dat de factuur wordt gemaakt.
  • De 2e periode is vanaf de dag dat de factuur is gemaakt een maand vooruit. Je betaalt je abonnementskosten altijd een maand vooruit.

Zie de webpagina van KPN over factuurvragen voor meer info:

https://www.kpn.com/service/ugs/factuur-kpn-thuis

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • September 23, 2025

Hallo ​@geertminten ,

Dan is een periode in rekening gebracht van ongeveer één maand en twintig dagen. Je kunt dit terugvinden in de specificatie die bij de factuur zit. De facturen vind je in MijnKPN.  

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • September 24, 2025

Hi ​@geertminten,

Ik zie dat de anderen hier je al uit hebben gelegd dat dit zeer waarschijnlijk in zal houden dat er meer dan 1 maand in rekening wordt gebracht. Op de 2e of 3e pagina van je factuur, kan je zien wat er precies in rekening is gebracht. Je kunt je volledige factuur bekijken via je MijnKPN account.