Skip to main content
Beantwoord

Op DIW7022 opnames verdwenen die op TV+ app nog wel te bekijken zijn

• January 16, 2025
  • 4 reacties
  • 62 keer bekeken

Sinds een paar dagen zijn alle opnames die gemaakt zijn op de DIW7702 niet meer zichtbaar. Er zouden duidelijk nog wel opnames moeten zijn want hij geeft aan dat er 91% van de ruimte in gebruik is.

De opnames zijn nog wel via kpn TV+ app op mijn Iphone terug te kijken.

30 seconden uitzetten (stroom eraf) helpt niet. Dit komt voor op beide apparaten die ik heb (1 woonkamer en 1 op slaapkamer). Zou het bijzonder vervelend vinden als weer alle opnames echt verdwijnen net als afgelopen jaar al een keer gebeurd is.

Hoe dit op te lossen? Lang niet alle opnames zijn via TV+ app en casten op tv terug te kijken (b.v. opnames van BBC1 en BBC2, en is dus in mijn geval niet echt een oplossing.

Hoor graag hoe dit opgelost kan worden of via welke route ik dit bij KPN moet melden.

Bij voorbaat dank,

HESM

Beste antwoord door TV Apps Team

Mogelijk is het probleem al wel opgelost voor de klant inmiddels (los van de gegevens, die zijn dan ook niet meer nodig). 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • January 20, 2025

Hoi ​@HESM . Welkom bij de KPN Community.

Dank voor je uitgebreide bericht! Wat vervelend dat je tegen dit probleem aanloopt, zeker als het eerder al eens gebeurd is.

In principe maak je opnames in de cloud op jouw itv account.  Jij noemt dat opnames gemaakt met de DIW7702 niet meer zichtbaar zijn. Welke andere opnames dan wel? 

​@TV Apps Team . Hebben jullie tijd om hier over mee te denken? 

TV Apps Team
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+9
  • KPN TV apps
  • January 22, 2025

Aan ​@HESM , graag je forumprofiel invullen (indien nog niet gedaan) met je gegevens zodat we nader kunnen kijken en dan een berichtje plaatsen.

Die 91% ruimte vrij is het percentage op je TV+ ontvanger (DIW7022), of uit de TV+ app?

TV Apps Team
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+9
  • KPN TV apps
  • Antwoord
  • January 22, 2025

Mogelijk is het probleem al wel opgelost voor de klant inmiddels (los van de gegevens, die zijn dan ook niet meer nodig). 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 23, 2025

Mijn dank, inmiddels is het probleem opgelost. Erg blij mee 😊