Skip to main content
Vraag

Op vakantie schakelt het Chrome kastje via de iPad niet door

• April 28, 2025
  • 4 reacties
  • 36 keer bekeken

Op mijn vakantie adres heb ik lange tijd gewoon televisie kunnen kijken via mijn croome kastjeĀ 

sinds twee dagen schakel mijn televisie na een paar seconde niet door wat kan dit zijn .?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Jasper van KPN
Moderator

Welkom op de community ​@Uitwijk.Ā Voordat we er meer over kunnen zeggen hebben we eerst meer informatie nodig. Wat voor Chrome kastje heb je precies? En welke app gebruik je daarop? Wat bedoel je precies met niet doorschakelen, is dat naar andere zenders gaan of dat het beeld stopt?

Wij zien niet wat jij ziet, alleen wat jij vertelt. Hoe meer informatie je kunt geven, hoe meer we met je mee kunnen denken.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 1, 2025

Ik zie meer problemen met casten naar ChromecastĀ vanaf iPhone en iPad.Ā 

Ā 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 1, 2025

Nog steeds geen resultaat nieuwste versie van Apple gedownload Chrome kastje laten na kijken was geen probleem ook de kpnitv opnieuw geĆÆnstalleerd Heb begrepen dat de kpn signaal in Steenbergen niet erg sterk is en dat ziggo veel beter werkt. We zijn benieuwd wat kpn voor ons kan betekenen??

Admin: samengevoegd met je bestaande topic

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@Uitwijk, ik zag dat je een nieuw topic had aangemaakt hierover. Dat is niet nodig, 1 topic is voldoende. Zoals je ziet hebben we je een paar vragen gesteld, zou je die kunnen beantwoorden? Om mee te kunnen denken hebben we meer informatie nodig.