Goedenavond, enkele weken geleden heb ik op verzoek van KPN de oude ontvanger teruggestuurd omdat deze niet meer zou werken. Tot op heden heb ik nog geen nieuwe ontvangen, krijg ik überhaupt nog een nieuwe toegestuurd.
Normaal gesproken ruil je op het postkantoor je oude ontvanger om voor de nieuwe. Dus je levert de oude ontvanger in en krijgt gelijk de nieuwe terug. Dat was bij jou niet het geval? Je hebt niet gevraagd of er geen pakketje voor jou was?
Nee, ik kreeg een brief waarin KPN mij mededeelde om de reciever terug te sturen omdat deze niet meer werkte . Ik heb de reciever gecontroleerd en deze werkte inderdaad niet meer. Ik heb de oude reciever zoals gevraagd naar KPN teruggestuurd en nee ik heb niet gevraagd of er een pakketje voor mij was. Normaal wordt dit ook in mijn post.nl app aangegeven dat er een pakketje voor mij is.
Welkom op de community
Je kunt hier het makkelijkste een terugbelafspraak via onze site voor maken, een collega kan dan direct met je meekijken naar de situatie.
Jasper, ik heb reeds contact gehad, alles is geregeld
Jasper, ik heb reeds contact gehad, alles is geregeld
Hoe is het opgelost? Daar zijn we hier op het forum altijd heel benieuwd naar. Daar kunnen we van leren voor andere topics. Zo werkt een forum.
Goed om te lezen dat het is gelukt
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.