Skip to main content

Ik probeer de vip5202 aan en en uit te zetten met automatisering.

En zoek dus een aan code en een uit code.

Toggle functies zijn slecht te gebruiken bij automatiseringen

 

Ik lees nog steeds niets verkeerds van @simon1234 @joop2011 , alleen kritische reacties.

 


Ik lees nog steeds niets verkeerds van @simon1234 @joop2011 , alleen kritische reacties.

 

 

Het is de toon en manier waarop hij / zij iets kan schrijven.

En daar zit een ondertoon in.

 

Bij mij komt het ook heel erg bedreigend over zoals hij / zij schrijft.


Dan kan ik nog wel een aantal forumleden benoemen, waarvan ik denk, nou je had ook wat anders kunnen reageren @joop2011 , maar niets tegen de huisregels.

 


Dan kan ik nog wel een aantal forumleden benoemen, waarvan ik denk, nou je had ook wat anders kunnen reageren @joop2011 , maar niets tegen de huisregels.

 

 

Helemaal met je eens.

Sommige doen het helaas ook bewust.

 

Ik probeer erop te letten bij mezelf.

Maar als ik iets niet goed doe, dan hoor ik het graag.

Daar kan ik alleen van leren en mezelf verbeteren.


@joop2011 Weer een beetje de moraalridder aan het uithangen, Joop?

@simon1234 Je moet op dit forum geen technische vragen stellen. Ze hebben er de 🥎 🎱 ⚽️ verstand van. Ik ook, trouwens.


@joop2011 Weer een beetje de moraalridder aan het uithangen, Joop?

@simon1234 Je moet op dit forum geen technische vragen stellen. Ze hebben er de 🥎 🎱 ⚽️ verstand van. Ik ook, trouwens.

 

Nee, helemaal niet zelfs.

Maar ik vind dat je je altijd goed en eerlijk moet gedragen.

Heeft helemaal niets met moraalridder te maken.

 

En natuurlijk mag je wel technische vragen stellen.

Maar niet op een manier met een ondertoon.


@joop2011 Als je ziet dat iemand alleen op provocatie zoals de TS of ArnoK is, ignoreren is het best "Don't feed the troll”


@joop2011 Als je ziet dat iemand alleen op provocatie zoals de TS of ArnoK is, ignoreren is het best "Don't feed the troll”

 

Helemaal met je eens.😉


 Ik lees graag mee en ik merk een paar dingen op die niet helemaal lekker gaan. Het valt me op dat sommige reacties niet heel vriendelijk overkomen. Natuurlijk hoeft niet elke reactie met een strik eromheen te worden gepresenteerd, maar het is goed om te bedenken dat vragen met 'waarom' soms aanvallend kunnen lijken. Alsof je je moet verdedigen. Terwijl iemand gewoon een vraag stelt die voor zijn/haar situatie relevant is, en dat mag natuurlijk. Daar is deze community immers voor bedoeld.

Bedankt voor jouw uitleg, @Nick83: nu weten ook meelezers (zoals ik) wat een toggle is en wat @simon1234 graag zou willen.

Laten we proberen constructief, vriendelijk en respectvol met elkaar om te gaan. Bijvoorbeeld door vragen te stellen op een manier die uitnodigt tot verdere uitleg, zoals: 'Kun je meer uitleg geven over je vraag of gedachtegang?' in plaats van 'Waarom denk je dat?'
 

Dan kan ik nog wel een aantal forumleden benoemen, waarvan ik denk, nou je had ook wat anders kunnen reageren @joop2011 , maar niets tegen de huisregels.


Er hoeven geen regels overtreden te worden om een bericht bij ons te melden. Ook als je vindt dat een bericht niet bijdraagt aan een goede sfeer, kun en mag je deze melden. Of de tip van @TDN opvolgen 😉

 … ignoreren is het best ...


Voor jouw persoonlijke aanval op Joop2011 staat een officiële waarschuwing genoteerd @ArnoK. Het voegt totaal niets toe en het is niet vriendelijk. Ik stuur je hier ook een PB over. 


Kan iemand van de kpn/xs4all crew dit aan de whish list for een nieuwe firmware update toevoegen?
Want dan kan de arris ge programeerd/geautomatiseerd worden door home automation, slimme aftsandsbedieningen etc.


Je verzoek zullen we doorgeven aan het TV team. Als we een terugkoppeling krijgen, deel ik het met je!


Ik heb jaren terug al meerdere keren gevraagd of KPN haar TV ontvangers via het netwerk bedienbaar zou willen maken. Daar zijn gewoon Internationale standaarden voor en als je daar maar aan voldoet dan kunnen bestaande afstandsbediening apps daar probleemloos mee overweg en kunnen Google Assist en Alexis daar ook zeer eenvoudig mee overweg. Het is geen rocketscience om zoiets te ontwikkelen maar helaas heeft KPN daar nooit gehoor aan gegeven.


Reageer