Skip to main content
Antwoord

Opeens overdreven veel bas tijdens live televisiekijken

• November 16, 2025
  • 6 reacties
  • 80 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Sinds gisteren, 15 november, ontzettend veel bas bij tv uitzendingen. Via de equalizer alle lage tonen op nul gezet maar nog steeds dreunthet door het huis.

Beste antwoord door WiegerBoers

Alles gereset. Ontvanger kpn, versterker. Alles opnieuw een setups gegeven. Nu voorlopig Alles weer oké.

Bedankt voor het meedenken.

6 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • November 16, 2025

Hallo ​@WiegerBoers ,

Dat moest haast wel een instelling in jouw TV zijn. Kijk eens rond in het menu van jouw TV bij de geluidsinstellingen. 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • November 16, 2025

Ik stel niet voor niets de vraag. Eigenlijkmet de bedoeling om te horen of ik in de kpn ontvanger iets kan veranderen.

Het geluid loopt bij mij via een denon avr s660h, de tv is dus alleen beeldscherm. Radio uitzendingen rechtstreek van internet zijn perfect. Alleen gisteren opeens zulke lage tonen die dreunen door je huis. Ze bleven hoorbaar ondanks dat de equalizer alle lage tonen op nul stonden.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • November 16, 2025

OK, in de TV-ontvanger kun je ook aanpassingen doen. Check dit topic: 

Forum|alt.badge.img+4
  • Wijsgeer
  • November 16, 2025

Er is 18 October een update geweest voor de app misschien kun je kijken je versterker de juiste updates heeft gehad?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • Antwoord
  • November 16, 2025

Alles gereset. Ontvanger kpn, versterker. Alles opnieuw een setups gegeven. Nu voorlopig Alles weer oké.

Bedankt voor het meedenken.

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • November 16, 2025

​@WiegerBoers 

Welke KPN tv ontvanger heb je?

Je bent lid sinds 2018 zag ik, dus kan je de Arris VIP 2952, de Arris VIP 5202 of de Sagemcom DIW7022 hebben.

Soundbox verwacht ik niet bij jou, gezien je antwoord.