Skip to main content

Ik heb last van beeldverstoringen alleen op zender Love Nature op beide TV+ boxen en op de KPN TV app.

De TV+ boxen gebruiken een andere poort op Box 12.

De KPN TV app bekijk ik draadloos op mijn Android telefoon.

 

Als ik gelijktijding naar mijn TV+ box kijk en de app op mijn telefoon heb geopend, dan loopt de telefoon iets achter.

Hierdoor als ik dan een beeldverstoring zie op mijn TV dat komt deze een fractie later ook op mijn telefoon.

 

De TV+ boxen, mijn modem zijn gereset.

 

Is dit een oplosbaar probleem?

 

Met vriendelijke groet,

Hans

 

Goed dat je dit meldt, @hcl! Zoals je beschrijft klinkt het als een verstoring die in het signaal zit. Dus dat is dan niet iets waar jij wat aan kunt doen. Ik heb dit doorgegeven aan de tv mensen, en die gaan ernaar kijken. Hopelijk is het snel verholpen.


Het is er nog steeds. Je hoeft de zender maar 1½ minuut aan te hebben en je hebt er al TWEE te pakken. Behoorlijk storend.


Heb ook last van beeld verstoringen op love nature . Met de reclames geen last volgens mij.


Ikzelf heb ook het zelfde probleem beeld verstoring op love nature  ook op 4k.


Hier ook storing love nature zender, postcode ****, zeer irritant, steeds blokjes beeld en zwart beeld

 

Admin: adresgegevens verwijderd i.v.m. privacy


Welke ontvanger heb je, @Edward.h .

Hier constateer ik geen verstoringen van Love Nature. Noch via de Arcadyan, noch via http://tv.kpn.com .

En bedoel je Lover Nature op 34 of de 4k versie op 693?


Hallo, het is op kanaal 34, decoder is sagemcom DIW7022


Heb ook meerdere keren per half uur beeldblokken op zender Love Nature, kanaal 34 en 693. Uiterst irritant. Wanneer gaat KPN dit probleem verhelpen?


Hier ook veel storing. ook op 4k is al lang bezig. 🤔jammer 


Inderdaad. Nog steeds verstoringen ongeveer elke 10 minuten.


Inderdaag nog steeds verstoringen nadat ik dit al meer dan 2 weken geleden heb gemeld!

 

Jammer..

Minpunten voor KPN..

 


Ook hier sinds overstap naar KPN half november storingen op love Nature (Postcode 9745). Haperend beeld en blokjes vertraging van beeld. Wordt nu wel tijd om dit op te lossen kpn! Het is inmiddels half januari 😉


Ik vraag om een update!


Ik ben ook in afwachting van een oplossing. Probleem bestaat sinds december 2023. 


Hoi @Erik van KPN . Is dit nog op de radar? Om de paar minuten is er verstoring in beeld. Het is via alle platformen van kpn.

… hoewel het nu ruim een kwartier storingsvrij gaat. Via de Arcadyan en tegelijk tv.kpn.com. (13:12). Zou het nou net vandaag gefixt zijn???


Wat Erik al aangaf:

 Zoals je beschrijft klinkt het als een verstoring die in het signaal zit. Dus dat is dan niet iets waar jij wat aan kunt doen. Ik heb dit doorgegeven aan de tv mensen, en die gaan ernaar kijken. 


We hebben inmiddels de terugkoppeling ontvangen dat de haperingen op deze zender verholpen moeten zijn. Ervaren jullie nog haperingen met deze zender?


👍 ✅

Gedurende bijna uur geen storing gezien. 😎 (HD, 34)


Hier ook geen storing op love nature gezien 4k 


Kom ik net tegen: het deed zich niet alleen bij KPN voor!

https://community.ziggo.nl/t5/TV-Radio/Storing-Love-Nature/td-p/1315152 


Helaas treden de verstoringen nog steeds op. Zojuist (16:52) gezien in de app op internet.

 

Hans

 


Wat Erik al aangaf:

 Zoals je beschrijft klinkt het als een verstoring die in het signaal zit. Dus dat is dan niet iets waar jij wat aan kunt doen. Ik heb dit doorgegeven aan de tv mensen, en die gaan ernaar kijken. 


We hebben inmiddels de terugkoppeling ontvangen dat de haperingen op deze zender verholpen moeten zijn. Ervaren jullie nog haperingen met deze zender?

Het komt bij ons nu minder voor maar is niet weg. Ook het geluid gaat soms zachter (was eerder ook al, maar nog niet gemeld).


Nog steeds storing 


Nog steeds verstoringen in beeld.


nog steeds storingen, waardeloos!


Ook nog steeds niet goed bij Ziggo:

https://community.ziggo.nl/t5/TV-Radio/Storing-Love-Nature/m-p/1319940/highlight/true#M162449