Skip to main content

Ik heb last van beeldverstoringen alleen op zender Love Nature op beide TV+ boxen en op de KPN TV app.

De TV+ boxen gebruiken een andere poort op Box 12.

De KPN TV app bekijk ik draadloos op mijn Android telefoon.

 

Als ik gelijktijding naar mijn TV+ box kijk en de app op mijn telefoon heb geopend, dan loopt de telefoon iets achter.

Hierdoor als ik dan een beeldverstoring zie op mijn TV dat komt deze een fractie later ook op mijn telefoon.

 

De TV+ boxen, mijn modem zijn gereset.

 

Is dit een oplosbaar probleem?

 

Met vriendelijke groet,

Hans

 

Ook hier in Drachten, via KPN steeds flikkerend beeld op kanaal 34, “love nature”. Wat een ellende en frustratie. Ik heb een exp box 

V 10. Wanneer wordt dit eens opgelost ?


kan de storing niet verplaats worden naar family7, dat scheelt


Hier storing nu opgelost, postcode 7558vd Hengelo ov


Hr/mevr Polak: Hoe kan ik zelf een storing verplaatsen? Of bedoelde u dat cynisch? Ik heb niet eens een pluspakket. Mijn vrouw heeft Alzheimer en bij “Love Nature” wordt ze wat rustiger. Geen grap, is ècht zo.


Sorry, flauw. De storing is weer terug


Hier nog steeds issues met stroboscopische zender weergave van love nature kanaal 34 en ook 693

postcode 1087


Mooi om te horen dat jouw vrouw zo geniet van Love Nature, @willempie!

 

Dank voor de meldingen, weer. We hebben het opnieuw doorgezet om te laten nakijken. Hopelijk kan er een permanente oplossing worden gevonden. We komen er op terug zodra we meer weten.


En nu weer ok 34 en 693. Dus denk dat het signaal niet altijd stabiel is naar kpn


We hebben net bevestiging ontvangen dat het issues woensdagmorgen zijn opgelost. We horen graag of dat inderdaad ook zo is. 


Heb tot nu toe geen beeldverstoringen meer op love nature 4k. Dankjewel. 👍🏻


Bedankt dat je nog even laat weten dat het weer in orde is @BCvdC 😊