Skip to main content

Opgelost: Betaalde losse wedstrijden op ESPN stopten op 1 februari voordat de wedstrijd was afgelopen

• 2 februari 2025
  • 29 reacties
  • 503 keer bekeken
Opgelost: Betaalde losse wedstrijden op ESPN stopten op 1 februari voordat de wedstrijd was afgelopen
Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Betaalde losse wedstrijden op ESPN stoppen voordat de wedstrijd is afgelopen

Bij een aantal voetbalwedstrijden op zaterdag 1 februari, is de uitzending gestopt vóórdat de wedstrijd af was gelopen. 

Wij hebben dit in onderzoek, en zodra we hier meer over weten hebben zullen we dit topic updaten. Onze excuses voor het ongemak!

Update 1 02-02-2025 13:10 

De oorzaak van het vroegtijdig stoppen van de wedstrijden, lag bij een verkeerde eindtijd in de tv-gids.
De kosten voor de wedstrijden die op 1 februari zijn aangeschaft en voortijdig zijn gestopt, worden automatisch vergoed op een eerstvolgende factuur. 

Onze oprechte excuses voor het ongemak!

29 reacties

• Deelnemer
  • 4 reacties
  • 1 februari 2025

wedtrijd pec vs Utrecht gekocht, valt precies 20 10 uit, kan niet verder kijken

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 1 februari 2025

Wij hebben  exact hetzelfde. Wedstrijd was daarna niet meer terug te vinden. Ook niet na een herstart! 

Mijn vermoeden is dat KPN de programmering niet correct heeft geregistreerd. Starttijd losse wedstrijd 17:40 - duur 2u 30m. Dit verklaart waarom we om exact 20:10uur eraf zijn gegooid. Zie bijgevoegde afbeelding.

Ik verwacht van KPN mijn 6 euro terug voor deze blunder.

• Deelnemer
  • 4 reacties
  • 1 februari 2025

Helemaal eens.

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 1 februari 2025

Goedenavond, 

Vanavond een losse wedstrijd gekocht psv-nec en na de 1-1 66e min stopt hij ermee. Kan hem niet meer aanzetten omdat volgens de tvgids de wedstrijd om 22.25 afgelopen zou zijn. Ik vind dit wel schandalig.

Hoe kan ik het beste de klantenservice bereiken?

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 1 februari 2025

Fijn dat ik een bericht zie... echt waardeloos als je de stand daarna mag geloven hebben we een hoop gemist.... ben heeeeeel benieuwd wat de reactie gaat zijn...  de losse wedstrijd was overigens te zien op espn 6

Wij hebben zelfs geprobeerd de kpn kast opnieuw op te starten in de hoop dat er iets zou veranderen maar helaas...

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 1 februari 2025

Later op de avond hetzelfde probleem met n.e.c. psv op espn 6. Waardeloos....

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 1 februari 2025

Ja ik heb 6 euro betaald valt 66 minuut nec-psv weg.ik ga dit niet betalen..weg mooie wedstrijd🤔😪😪

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 1 februari 2025

Na betaling van losse voetbalwedstrijd en de eerste 60 minuten te hebben gekeken, blijkt dat de wedstrijd niet met de juiste eindtijd in de gids staat, de wedstrijd is dus ondanks betaling niet volledig te bekijken want de uitzending stopt gewoon. Overstappen naar de zender waar de wedstrijd wel goed in de gids staat herkent niet dat de betaling is gedaan en probeert alleen een extra dagpas te verkopen. Andere wedstrijd dit weekend lijkt ook zo verkeerd qua eindtijd in de gids te staan, is dit een consequente fout? Geen klantenservice item hierover te vinden overigens.

ikheetjeff
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • 687 reacties
  • 1 februari 2025

Hoi ​@MartinKuijl, welkom op de Communitypagina van KPN! Hier helpen vooral (enthousiaste) klanten elkaar, maar kan een KPN moderator meekijken indien nodig.

Hele goede en terechte vraag! Ik heb er geen antwoord op, maar ik vroeg me wel af: over welke wedstrijd ging dit? En op welke zender en tijdstip was dit? Zover ik weet wordt inderdaad bij uitloop de gids niet actief bijgewerkt en leunt de functie “betalen per wedstrijd” op deze data.

Een terecht iets om naar te laten kijken denk ik. Mocht je het de KPN moderators makkelijker willen maken, kan je alvast je profiel aanvullen met je abonnementsgegevens. Deze informatie kan een moderator alleen inzien.

ikheetjeff
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • 687 reacties
  • 1 februari 2025

Oh, ik zie hier net een ander topic. Ging het over ESPN 2 met PSV-NEC?

https://community.kpn.com/kpn-tv-11/losse-wedstijd-espn2-629913

ikheetjeff
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • 687 reacties
  • 1 februari 2025

Welkom ​@Hansman ​@Gabro ​@Alex312 op de communitypagina van KPN! Hier helpen vooral klanten elkaar, maar kan een moderator meekijken. Jullie zijn niet de enige die hiervan last hadden, en volgens mij klinkt dit inderdaad als een fout.

https://community.kpn.com/stel-je-vraag-2/betaald-wedstrijd-wordt-niet-volledig-uitgezonden-hoe-wordt-dit-opgelost-629917?postid=2072090#post2072090

Ik ben geen moderator, en het is aan hun om te kijken of het nodig is. Maar als jullie alvast je abonnementsgegevens toevoegen aan je profiel, hoeft een moderator hier niet op te wachten indien nodig. Deze gegevens kunnen alleen moderators inzien. 😀

Hopelijk komt hier snel meer duidelijkheid over en een mogelijke oplossing voor de kosten.

Gisterenavond zit ik nec psv te kijken ,gehuurd voor stopt deze er in de 2e helft mee,

en ik kan hem niet meer aan.

Van alles geprobeerd om deze weer aan de gang te krijgen niets lukte meer.

DIt is schandalig daar gaat een gezellige zaterdagavond.

Ik ga dit niet betalen mijn hele avond vergalt,

graag mijn geld terugbetalen

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 2 februari 2025

Gisteren de losse wedstrijd NEC PSV gekocht, op ESPN 2 . De wedstrijd begon om 21.00u helaas stopte de betaalde uitzending al om 22.25, een dikke 20 minuten voor het einde van de wedstrijd welke juist zo’n spectaculair slot had. Heel jammer, heb er toch 6€ voor betaald. Gebeurt dit vaker?

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 2 februari 2025

Ik had hetzelfde probleem. Is ook al eens eerder gebeurd. Graag mijn geld terug. En voorkom dit nu eens KPN!

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Wijsgeer
  • 13010 reacties
  • 2 februari 2025
ikheetjeff schreef:

Oh, ik zie hier net een ander topic. Ging het over ESPN 2 met PSV-NEC?

https://community.kpn.com/kpn-tv-11/losse-wedstijd-espn2-629913

Ik heb er ondertussen al 4 gezien.

Jammer dat ze niet allemaal in 1 topic staan.

Nu verkruimeld het.

Maar ik kan me wel heel goed voorstellen dat dit super irritant is, als je extra betaald en dan voor het einde ineens de wedstrijd uitzending stopt.

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Wijsgeer
  • 13010 reacties
  • 2 februari 2025

Ik heb ondertussen 6 verschillende topics gezien.

Lijkt mij dat er iets mis is bij ESPN.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36974 reacties
  • 2 februari 2025
joop2011 schreef:

Ik heb ondertussen 6 verschillende topics gezien.

Lijkt mij dat er iets mis is bij ESPN.

Nee, bij KPN. Het is al verder doorgegeven de organisatie in. Is ook wel nodig gelet op de topper die vanmiddag gespeeld gaat worden. 

Forum|alt.badge.img+2
  • Slimmerik
  • 288 reacties
  • 2 februari 2025

Zomaar uit belangstelling.

Wat kost bij KPN tv een losse wedstrijd, en wat kost een dagpas?

Ik heb precies hetzelfde gehad

Hoe kan dit in hemelsnaam?

Hoop ergernis en hele avond verpest.

Graag geld terug

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Wijsgeer
  • 13010 reacties
  • 2 februari 2025

@Maja van KPN 

Hartelijk dank dat je alles in 1 topic hebt gezet.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Auteur
  • Moderator
  • 14892 reacties
  • 2 februari 2025

Goedemiddag allen,

De oorzaak voor het eerder stoppen van de wedstrijden lag bij de gids, hierin ging iets niet goed met de eindtijd van de wedstrijden. Omdat jullie niet de volledige wedstrijd hebben kunnen zien, worden de aanschafkosten vergoed. Dit zal gebeuren via de factuur van februari, of maart. Excuus dat jullie de ontknoping van de wedstrijden gemist hebben!

• Deelnemer
  • 4 reacties
  • 2 februari 2025

Dag Maja,

Ik ben oud kpn'er en had ook niet anders verwacht. Bij mij ging het om de wedstrijd PEC tegen Utrecht.

Wordt dit nu automatisch terugbetaald, oof moet ik nog een klacht ergens indienen?

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Moderator
  • 7611 reacties
  • 2 februari 2025

Die krijg je automatisch terug ​@Derk Veltrop

PeterG
Superuser
  • 61495 reacties
  • 2 februari 2025

Hoi ​@Wim27 

Één wedstrijd: € 6,00

Dagpas alle 4 kanalen gedurende 24 uur: € 7,99

Bron: kpn.com/espn 

Met de dagpas heb je geen risico dat het te vroeg wordt afgebroken. 

• Deelnemer
  • 4 reacties
  • 2 februari 2025

Deeee!!!!!!!

Reageer