Skip to main content

Storing] haperend geluid StingRay radiozenders

Op dit moment is er een storing bij de Stingray-radiozenders (kanalen 900 t/m 950), wat haperend geluid veroorzaakt. De oorzaak ligt bij de aanleverende partij, waardoor wij afhankelijk zijn van hun oplossing.

We zijn op de hoogte en wachten op een oplossing. Zodra er een update is, zullen we die in dit topic plaatsen.

Onze excuses voor het ongemak! 

Update 1 5-11-2024 21:44
De storing is verholpen. De radiozenders van StingRay zijn weer te luisteren zonder haperingen

sinds een paar dagen werken de stingray radio zenders niet meer via de interactieve TV. Ze vallen na een paar seconden even stil. Het is alleen met stingray (andere zenders zijn ok) en het is op al mijn ontvangers, heb de ontvanger al een keer geupdate maar dat maakt niet uit. iemand die dit herkent? Ik heb vorige week wel een modem update gehad

Zelfde probleem

Bij mij valt Stingray sinds gisteren, om de paar seconden weg en gaat weer door, alles opnieuw starten net als modem helpt niet, storings zoeker op de kpn site werkt niet, die helpt alleen met verbindingen over tvontvangst met geluid of afstandbediening, maar geen hulp voor radio ontvangst, heel irritant

Zelfde probleem hier alleen iderdaad  Stingray, ander radio zenders werken gewoon,

erg vervelend...

Hetzelfde probleem alleen voor alle comerciële zenders de publieke zenders oké

Hier idem. Er bestaan topics met dit probleem van een jaar oud. Maar nergens een reactie van KPN.

vreemd, ik zal de helpdesk eens bellen, de zenders zijn echt niet te gebruiken op dit moment

Ervaar sinds vanmorgen haperend  radio geluid via mijn tv ontvanger (stingray)

UiItermate iri.

Wat is hier aan te doen?

Heb overigens alles al gedaan als  oa modem uit  stroom eraf en dan voor langere tijd.

Stingray zenders vallen uit

er is een storing hoorde ik net van de KPN klantenservice, stingray zenders 900-950. Hopelijk is het snel opgelost, saai thuiswerken zo

Had op kpn al gekeken vanochtend naar storingen in de buurt, maar kpn meldt dat er niets aan de hand is en gaat vervolgens van alles adviseren hoe je thuis moet  bezig gaan met tv instellingen, waardeloos toch dit allemaal, stingray is dan ineens niet de moeite waard bij kpn om dit mee te nemen en wel online te vermelden

Als het bekend is bij KPN klantenservice waarom staat er dan helemaal niets in het overzicht van KPN www.kpn.com/storingen ?

Er zijn geen storingen of werkzaamheden in jouw buurt

We hebben dit op de volgende postcode voor je gecheckt: 3078 NR.

Ervaar je wel problemen?

Geef hieronder aan waarmee je een probleem hebt. We helpen je graag met de oplossing.

Internet & wifi

TV

Alle diensten thuis

ik verwacht dat elke provider zo min mogelijjk storingen vermeldt op zijn website

Welke KPN tv ontvanger heb je? 

Welke KPN tv ontvanger heb je? 

Staat in zijn profiel @joop2011 

Dank je @JanD 

Vergeet ik altijd in te kijken.

De Arris VIP 5202

Dit is de enige die ik nooit gehad heb. 

Dank je @JanD 

Vergeet ik altijd in te kijken.

De Arris VIP 5202

Dit is de enige die ik nooit gehad heb. 

en de hmb2260 v2 @joop2011 

Hoi @JanD 

Ik heb de Arcadyan HMB 2260 en de Arris VIP 2952 gehad.

De Arris VIP 5202 werkt net zoals deze op Linux, maar als ik het goed heb, heeft hij toch wat verschillen.

Daarom ben ik voorzichtig.

Momenteel heb ik (sinds april 2023) de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box) en daar ben ik dik tevreden mee.😉

Er is op dit moment een storing bij KPN wat betreft de Stingray radio zenders. Storing wordt aan gewerkt, nog geen zicht op wanneer het is opgelost. Het lijkt een issue te zijn met de aanleverende partij 

Oke ik heb  een Arris in gebruik en dat was al een noodoplossing omdat ik al eens tegen flinke software issues ben gelopen als ik You tube gebruik. Vandaar dat ik zelf al een heleboel  van tevoren af vink voordat ik aan een bel ga hangen.

Maar wat is de oplossing want een hikkende, haperende radio is niet fijn.

Ik meld mij hier ook nog maar eens

Bij mij heeft Stingray ook ernstig de hik

@Lord Naughty 

Wat je als eerste kan proberen is om hem opnieuw te laten opstarten.

Haal de stekker eruit (dus van de spanning (volksmond stroom) afhalen) en wacht ongeveer 1 minuut. Doe daarna de stekker er weer in en laat hem opnieuw opstarten.

Het is geen mediaspeler, dus app's werken minder goed dan op een mediaplayer.

Als je contractvrij bent, kan je je abonnement aanpassen naar KPN tv+.

Bel hiervoor gratis 0800-0402

En zeg dat je je abonnement naar KPN tv+ wilt aanpassen.

Je krijgt dan de KPN tv ontvanger Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box). Dit is tevens een Android mediaplayer en je kan KPN tv er perfect op kijken, maar ook streamingdiensten en ook You-Tube.

Meestal ben je ook nog goedkoper uit. 

Hier ook. Was al een paar dagen een issue. Zou het te maken kunnen hebben met de update van de Expediabox? Mijn WiFi verbinding is sinds de update ook echt slecht. Met name op mijn werkkamer via Teams. 

Radio valt weg, steeds heel kort.

niks veranderd, draait zo al lang zonder problemen.

Hallo allen, 

Op dit moment is er een probleem met de Stingray zenders (kanaal 900 t/m 950). De mensen van de techniek zijn aangestuurd. Het betreft helaas een probleem in de aanvoer vanuit StingrayÂ