Skip to main content

Haperende / storende radiozenders bij KPN TV+ Box

 

We krijgen momenteel signalen binnen dat klanten haperend geluid ervaren bij alle radiozenders met de KPN TV+ Box. Hier is aan gewerkt en de storing zou verholpen moeten zijn. 

We horen graag of dit ook daadwerkelijk ook zo is? Zo niet, om welke radiozenders gaat het dan precies?

Onze excuses voor het ongemak!

Al de hele dag ononderbroken radio. Top.😀


Hier ook haperingen. Als alternatief zou je een radio app uit de playstore kunnen installeren en vanuit daar luisteren totdat het opgelost is (zelf nog niet getest).

Ik denk na deze reactie hetzelfde als van de helpdesk of anders gezegd helemaal NIETS

Zal wel pijnlijk zijn om iets negatiefs over dit klantonvriendelijk bedrijf te moeten lezen.

In elk geval bedankt SUPERUSER

Ik herken me niet in de kritiek over klantenservice, ben steeds keurig geholpen. Inmiddels al wel heel wat jaren klant met tussenpozen van Ziggo/Tele2 🥶🥵. Overigens ook hier weer radio zonder haperingen en zonder de tv. 


Fijn om te lezen dat het inderdaad bij iedereen opgelost lijkt! We zijn blij met jullie massale feedback 🙂.


Het haperen is inderdaad voorbij, maar wat klinkt RadioNL ineens heel slecht zeg op kanaal 825. Er zit heel veel trillingen in het geluid. Alsof hij net naast een frequentie zit. Kan iemand dit ook bevestigen?


ach

heb kastje ook en als ik disney kijk en overstap naar radio, krijg ik net 1 tv eerst, nogmaals radio knop en het werkt. zijn wat bugs en als je daar al niet mee om kan gaan. ik .werk zelf voor recocord radio.ru en hebben ook problemen soms.

hier vanavond ook zogeheten clip bij clasic nl, ,kan aan kpn liggen  of daar, dat wel es nagegaan??¿¿¿

 


welicht is niet kpn het probleem, maar de audio  die men heeft de apps,

heb hier versterker zeker 20 jaar oud wel high end, kon geen dolby, zou aan snelheid liggen  of atmos enz. was niets van dat alles, heb nu nieuwe kastje en alles in dol;by, dus lag het aan mijn öude rommel.dus  niet, de apps dus.

nieuw is niet altijd verbetering.

deze man luistert op een zondag een lp via  buizen versterker, ga ik klagen over een stofje.

nee, en dit, wat ik hoor sorry, heb de kennis….


welicht is niet kpn het probleem, maar de audio  die men heeft de apps,

heb hier versterker zeker 20 jaar oud wel high end, kon geen dolby, zou aan snelheid liggen  of atmos enz. was niets van dat alles, heb nu nieuwe kastje en alles in dol;by, dus lag het aan mijn öude rommel.dus  niet, de apps dus.

nieuw is niet altijd verbetering.

deze man luistert op een zondag een lp via  buizen versterker, ga ik klagen over een stofje.

nee, en dit, wat ik hoor sorry, heb de kennis….

Dus jij gaat in al jou wijsheid zoals ik het maar zal benoemen beweren dat wij allen geen kennis hebben van apparatuur of apps?

En wanneer je alle berichten goed terug lees zal je zelf toch ook tot de conclusie komen dat het probleem wel bij KPN zat en het inmiddels ook door hun opgelost is.

Dus snap eigenlijk jou warrige verhaal niet echt.


Het probleem lag inderdaad aan onze kant, is nu verholpen en daarom gaat het storingstopic nu op slot. Het probleem dat de kwaliteit van RadioNL ineens heel slecht is, gaan we achteraan.