Skip to main content

[Opgelost] KPN TV+ app streams op mobiel of tablet laden niet of heel traag

• April 7, 2026
  • 7 reacties
  • 179 keer bekeken
Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14

[Storing] KPN TV+ App streams op mobiel of tablet laden niet of heel traag

Er is op dit moment een storing gaande met de KPN TV+ App op zowel Apple als Android toestellen. Live tv, Terugkijken of opnames afspelen gaat op dit moment niet of er moet erg lang gewacht worden totdat de stream start. Hier wordt aan gewerkt. 

Zodra we een update hebben zullen we dit topic updaten. Onze excuses voor het ongemak!

Update 8 april 8:36: De storing is verholpen

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

• April 7, 2026

Tv App :Beeld blijft hangen op IPad en mobiel.

Beide apparaten zijn herstart en de app ook 

Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • April 7, 2026

Hier ook last van en alles opnieuw verwijderd. Er is dus blijkbaar een storing gaande. Zowel live tv als terugkijken.

tv.kpn.com website werkt wel.

Na een aantal dagen plezier gehad te hebben met de TV app die verbeterd is en nu het scherm vergrootte is er vandaag op al onze iPads een nieuw fenomeen ontstaan. Had toevallig XS4all aan de lijn en heb wat tips gevolgd echter zonder resultaat.

Wat er nu gebeurt:

• de TV app wordt gestart. 
  • je kiest een programma uit de gids of uit je opnames.
  • de uitzending start, maar bevriest op het eerste beeld, zonder geluid.
  • beeld kan ook niet terug- of vooruitgespoeld worden. Ook het pijltje terug links boven in werkt niet.
  • via de homeknop van de iPad wordt het KPN TV app venster gesloten en weer geopend. Nu soms wel lopen beeld met geluid.
  • soms wel en soms niet beeldvullend mogelijk.

wat heb ik gedaan om te trachten het euvel te verhelpen:

• app gedeinstalleerd en weer geïnstalleerd.
  • ipad afgesloten en opnieuw gestart.
  • gezocht naar bekende issues van de app.
  • netwerk met Speedtest gecontroleerd.

alles werkt zoals het normaal functioneert, behalve de TV app.

wat doet KPN?

Kpn tv+ app werkt niet, is er een storing

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Auteur
  • Moderator
  • April 7, 2026

Ik heb al jullie berichten verplaatst naar dit storingstopic. Hier houden we jullie op de hoogte van de voortgang en of er een oplossing wordt gevonden. 

• Nieuwkomer
  • April 8, 2026

Sinds een dag of twee werkt de kpn tv app niet meer op ipad en iphone. Ik heb de app al verwijderd en opnieuw geladen maar probleem blijft bestaan. De gids zie ik wel en als ik programma selecteer blijft het scherm staan met draaiend cirkeltje zonder het programma te laden. Ik heb geen probleem via de vaste televisie met de app.

ik heb op de iphone ios 26.4 en op de ipados 26.4

Ook opgeslagen uitzendingen spelen niet af. Andere streamingdiensten zoals bijv. Netflix en npostart apps doen het wel. 

is er een oplossing voor dit probleem?

Admin: samengevoegd met het centrale topic hierover

Jasper van KPN
Moderator

Goedemorgen allen, we krijgen net door dat het verholpen is. Als ik nu zelf een zender aanzet heb ik snel weer beeld. Veel kijkplezier weer!Â