Skip to main content

[Opgelost] Online tv-kijken via app en website

• May 14, 2025
  • 38 reacties
  • 573 keer bekeken
[Opgelost] Online tv-kijken via app en website
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

38 reacties

• Nieuwkomer
  • May 14, 2025

vanuit buitenland lukt het mij nog niet om te kijken, nog niet alles is opgelost blijkbaar?

App (telefoon) werkt wel, windows edge en chrome werken niet

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Auteur
  • Moderator
  • May 14, 2025

vanuit buitenland lukt het mij nog niet om te kijken, nog niet alles is opgelost blijkbaar?

Oeii, dit herken ik niet. Wat krijg je precies te zien? 

• Nieuwkomer
  • May 14, 2025

en daarna 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 14, 2025

Dat kreeg ik tijdens de storing ook ​@Johan2081 .

Maar nu laadt de site weer normaal hier. (21:33)

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Auteur
  • Moderator
  • May 14, 2025

@Johan2081, ik heb het voor de zekerheid hier nog gecheckt en het hoort te werken. 

Sluit de app helemaal af en start het opnieuw. In het minst gunstige geval de app verwijderen en opnieuw installeren, maar daar ga ik niet vanuit. 

• Nieuwkomer
  • May 14, 2025

ik werk met een laptop en storing is in chrome en edge. heb opnieuw opgestart mee bij mij blijft het probleem, app van apple werkt wel gewoon

voor mij niet meer nodig nu maar lastig dat het niet werkbaar is geworden vanavond

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Auteur
  • Moderator
  • May 14, 2025

Erg bijzonder, ik test het hier ook met een laptop (Dell met Windows 10). Als je dit blijft ervaren, start even een eigen topic. Dan pakken we het daar op, dit moet op te lossen zijn.

• Nieuwkomer
  • May 14, 2025

Inloggen KPN Tv app lukt nog steeds niet.

En het werkt nu weer

• Topper
  • May 14, 2025

Kpn, kunnen jullie er voor zorgen dat ik as zondag WEL voetbal kan kijken op mijn ipad !!!!! Ik heb de helft van de wedstrijden gemist én het is niet de eerste keer dat jullie veel gebruikers tegelijkertijd niet aankunnen. Slechte zaak voor de grootste !

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 14, 2025

Je hebt een abonnement op het ESPN pakket bij KPN ​@Jacbox ?

Maak dan een gratis account aan op http://espn.nl voor espn watch. Die had ik aan op de laptop. Storingsvrij en prima beeld. En vanavond met 10 kanalen tegelijk beschikbaar. Schakelprogramma én de 9 wedstrijden gelijktijdig.

Download vervolgens de ESPN app op je iPad om Watch te kunnen kijken.

ESPN Watch bevalt me al 2 jaar heel goed. Al een paar keer ook naar uitgeweken bij storing online kpn. En dat is vaak met voetbal namelijk.

DutchFlash
Helper
Forum|alt.badge.img+1
  • Helper
  • May 14, 2025

Ik kan nu pas weer kijken via de app. 😫22:32

• Nieuwkomer
  • May 15, 2025

Ik kan nog steeds niet inloggen op de app op mijn iPhone.
Storing zou over moeten zijn?
App ook nog geüpdatet, geen effect

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@Elessar1989, dat staat los van deze storing, kun je een eigen topic aanmaken?