Skip to main content

Update 27-07-2020 20:54 uur:

De storing is inmiddels verholpen! 

Update 27-07-2020 20:12 uur:

Er is inmiddels een oplossing gevonden voor het probleem en alles zal langzaam maar zeker weer naar behoren moeten werken. De storing is nog niet afgemeld, dus het kan zijn dat je nog problemen ervaart. Mocht je nog ergens tegenaan lopen, laat het vooral weten.

 

Op dit moment is er een storing gaande waarbij verschillende klanten problemen kunnen ervaren met itv online, terugkijken, opname en de gids. Op het moment dat de tv-ontvanger gereset is, werkt ook het live tv niet. Er wordt op dit moment hard gewerkt aan het oplossen van dit probleem. Zodra wij meer informatie hebben, zullen wij het topic updaten. In de tussentijd is het advies om de tv-ontvanger niet te resetten. Excuses voor het ongemak!

Ik heb een Arris VIP 2952 V2

Terug omgeruild met kastje in slaapkamer, daar nu zelfde probleem.

Géén menu, geen opnames, wel foutcode AVS- 500-5005

 

Hans M. Roeper

 


App op de telefoon doet het ook niet! Kan ik de gids ook daar niet bekijken…

Hans M. Roeper

 


Hier ook zelfde probleem 16 zenders geen Netflix, menu, zappen, terugkijken.

ook hier werkt kastje beneden “ nog “ prima terwijl boven het niet werkt!????????

waarschijnlijk iets misgegaan bij de upgrade naar het nieuwe menu.

 

Ton

Geertruidenberg N-BRABANT 


ik krijg een storingmelding binnen op mijn tv, code avs-500-5005. knoppen van menu , oke zenderszoeken enz. doen het niet meer, heb ondertussen al 3 x alles gereset


Zelfde probleem. Eén TV in gebruik, aansloten op router. Komt er nog een reactie hoe dit op te lossen?

 


Ook problemen hier..AVS etc


Klopt. Er is op dit moment een storing. Controleer het zelf maar op de site van KPN. Postcode en huisnummer invoeren. Ze zijn er mee bezig. Hier hetzelfde probleem.

Rustig afwachten dus 😉


Hier ook dezelfde foutmelding! Hopelijk snel opgelost!


Ik heb ook dezelfde foutcode geen itv geen films pluspakket kijken . Sinds vanmiddag.

Sinds KPN telkens probleem was Telfort nog maar


Sinds KPN telkens probleem was Telfort nog maar

helemaal mee eens jaren telfort nooit problemen nu kpn en het begint weer


Zelfde probleem, blij om te horen dat het een storing is. Bij mij begon het er mee dat ik geen programma kon terugkijken.

 


 


Goedemiddag allen! Ik zie dat er meer klanten last van hebben, dit heeft waarschijnlijk te maken met de storing van iTV. De storing is gemeld en hier wordt hard aan gewerkt. Voorlopig adviseren we om niet te gaan herstarten of resetten! Zodra we meer weten of een oplostijd hebben laat ik weer van me horen!


Ik heb beide kastjes een fabrieksreset gegeven… en liepen dus vast midden in deze storing kwam ik even later achter.


Kan ik er van uit gaan dat de decoders (2260 en 5202) dit weer ‘oppakken’ wanneer de storing is verholpen? 


Hier hetzelfde probleem. Net terug van een lang weekend en wilde wel even ontspannen. Helaas.


Hier ook sinds vandaag.ik ben in onvrede met een buur dus heb mijn bedenkingen.

Misschien door nieuwe updates kan ook natuurlijk.


Hier zelfde foutmelding AVS-500-5005


goedemiddag hier in postcode 8243 Lelystad werkt TV op dit moment goed. had alleen met die dame van kook tv dat het beeld even stil stond. 🤔hoop dat het snel voorbij is 🤔


Prettig om te lezen dat het nu wsch om n storing gaat. Maar in het antwoord op t bericht van Survue, n jaar geleden, is te lezen dat de foutmelding oa komt als teveel mensen inloggen. Hierdoor blijf ik onzeker of mn buurvrouw gratis probeert mee te liften, ook omdat ze in het trappenhuis al n keer via mijn draad gratis (voor haar dan) kpn in haar huis wilde krijgen. ik zou daarom hoedanook meer info willen! BVD en mvg.


Hoi sinds de laatste update kan ik geen programma's meer terug kijken vanaf het begin, ik krijg constant fout melding 3023 ik kan verder geen hulp online vinden en het probleem gaat niet weg.. 


Hier ook hetzelfde en de afstandsbediening werkt ook niet.

Miriam


Prettig om te lezen dat het nu wsch om n storing gaat. Maar in het antwoord op t bericht van Survue, n jaar geleden, is te lezen dat de foutmelding oa komt als teveel mensen inloggen. Hierdoor blijf ik onzeker of mn buurvrouw gratis probeert mee te liften, ook omdat ze in het trappenhuis al n keer via mijn draad gratis (voor haar dan) kpn in haar huis wilde krijgen. ik zou daarom hoedanook meer info willen! BVD en mvg.

Het is natuurlijk helemaal niet onmogelijk dat de problematiek komt omdat er veel mensen via de app TV willen kijken. 

Bij mij werkt dat ook momenteel niet, maar jij hebt eigenlijk de vraag waarom niet voor mij waarschijnlijk beantwoord. Nu  veel mensen niet TV kunnen kijken, is de app waarschijnlijk overbelast en dat komt echt niet door jouw buurvrouw. :grinning:


TV werkt niet meer. Foutcode AVS-500-5005. Wat moet ik doen?


TV werkt niet meer. Foutcode AVS-500-5005. Wat moet ik doen?

Bij mij werkt de TV nog beperkt wel na het indrukken van OK bij verstuur foutrapport. 

Weest gelukkig bij velen werkt het helemaal niet meer. 


Dank vj feedback, CorL, al snap ik de 2e alinea niet helemaal. O.a. omdat het over tv kijken gaat, en dat gaat toch niet via apps?? Ik bedoel tv kijken op mn tv toestel. Maar toch dank je wel:) Ik wacht nu gewoon rustig af👍


Hier hetzelfde.