Skip to main content

Update 27-07-2020 20:54 uur:

De storing is inmiddels verholpen! 

Update 27-07-2020 20:12 uur:

Er is inmiddels een oplossing gevonden voor het probleem en alles zal langzaam maar zeker weer naar behoren moeten werken. De storing is nog niet afgemeld, dus het kan zijn dat je nog problemen ervaart. Mocht je nog ergens tegenaan lopen, laat het vooral weten.

 

Op dit moment is er een storing gaande waarbij verschillende klanten problemen kunnen ervaren met itv online, terugkijken, opname en de gids. Op het moment dat de tv-ontvanger gereset is, werkt ook het live tv niet. Er wordt op dit moment hard gewerkt aan het oplossen van dit probleem. Zodra wij meer informatie hebben, zullen wij het topic updaten. In de tussentijd is het advies om de tv-ontvanger niet te resetten. Excuses voor het ongemak!

Op de site van de kpn;

Op dit moment kunt u problemen ervaren met tv kijken via mobiele apparaten of uw tv-ontvanger. Het advies is om uw tv-ontvanger niet te herstarten. Daarnaast kunt u ook voor de dienst i-TV problemen ervaren met terugkijken, opnames en de gids. We doen er alles aan om de storing zo spoedig mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak. 

Niet herstarten dus. 


Ook in de kop van Noord Holland


Hallo iedereen! Ik heb een aantal topics samengevoegd met het lopende topic, waardoor het wellicht iets onoverzichtelijk lijkt. Op dit moment is er nog steeds een storing gaande waarbij klanten problemen kunnen ervaren met itv online, terugkijken, opname en gids. Op het moment dat de tv-ontvanger gereset is, kan ook het live kijken niet werken. Er wordt op dit moment hard gewerkt aan het oplossen van dit probleem. Zodra wij meer informatie hebben, zullen wij het topic updaten. Excuses voor het ongemak!

 

Goedemiddag allen! Ik zie dat er meer klanten last van hebben, dit heeft waarschijnlijk te maken met de storing van iTV. De storing is gemeld en hier wordt hard aan gewerkt. Voorlopig adviseren we om niet te gaan herstarten of resetten! Zodra we meer weten of een oplostijd hebben laat ik weer van me horen!

Mag ik mijn oude menu terug? Ik vind het helemaal niks. De interface zit vol met fouten. Hebben jullie al van een GAT (gebruikers acceptatie test) gehoord?  De meest eenvoudige dingen werken niet of zijn omslachtig. 
oh, ja en om de haverklap ligt de boel er uit. Zoals nu weer. De foutcodes, die nooit te vinden zijn, vliegen me om de oren.

 

en nog wat. Ik wil voortaan een bevestiging  per mail over het melden van een “ incident” want het begint behoorlijk op een “PROBLEM” te lijken.

Voor vragen en/of opmerkingen over het huidige menu, kan je het beste je bericht plaatsen in het topic over het nieuwe menu. We hebben overigens wel degelijk een pilot gedraaid en aan de hand van de feedback aanpassingen doorgevoerd. Feedback is nog steeds welkom! 


Bij mij ook sinds vanmiddag hetzelfde probleem. Van alles geprobeerd, maar niks helpt.


 


ik heb ook deze foutmelding. Ik vul mijn inloggegevens in en dan zegt ie dat deze onjuist zijn.  Dus foutcode 500 5005. What happend?


hier ook in Geldrop met AVS-500-5005 …. ….


Ik heb ook geen gids terugkijken enz hele tijd geprobeerd geeft foutmelding 5005001 heb gebeld half uur in de wacht 12 euro rekening niet normaal slechte service


Zelfde probleem hier. Kijk via vast tv toestel. Begon met Videoland. Aanklikken van aflevering en kreeg bericht (kan video niet afspelen). Toen ging het van kwaad tot erger. Geen menu, opnames enz. meer. Gelukkig nog wel de zenders.


Ophangen en 0800 0402 bellen, dat is het gratis nummer van KPN. 
 

En er is inderdaad een storing. 


Helemaal geen tv meer, alleen deze melding in Enkhuizen


Ik ben helemaal klaar met de KPN. Wij hebben al zo vaak problemen gehad dat tv kijken gewoon niet leuk meer is. Al zo vaak nieuwe kastjes gehad, zo vaak opnieuw opgestart. Zo vaak gebeld en dan zeggen ze dezelfde dingen die wij al uit ons hoofd kennen en dus bij voorbaat al hebben uitgeprobeerd! Ik moet nog steeds een verontschuldigingsbloemetje krijgen en dat al meer dan 10 jaar geleden! Elke keer is er weer wat aan de hand. 

Pas geleden wilden wij een programma opnemen.....dat lukte niet! Gaan we naar de opgenomen programma's....komen we er niet op. Wij krijgen een foutcode. Gaan we kijken op internet wat de foutcode aangeeft...wat denk je?????? De foutcode bestaat niet eens. Ondertussen de KPN opgebeld.....geven ze weer de geijkte adviezen die we dus al hebben geprobeerd. Komen we er zelf achter dat er problemen bij de KPN zijn die wel eens 2 dagen zouden kunnen duren! Nou vraag ik je!!!! Wij hadden een erg meelevende man aan de telefoon die mijn boosheid begreep. Hij zei dat wij een vergoeding op onze volgende rekening zouden krijgen. Dus er zou een gedeelte in mindering worden gebracht in Juli. 

Wij zitten nog steeds in juli en nu hebben wij hetzelfde probleem! We gaan naar het menu om de opgenomen programma's te bekijken krijgen we eerst 2x een andere foutcode
AVS-TO-0001
AVS-500-5005
En weer bestaan deze foutcodes niet!

Ondertussen hebben wij het systeem opnieuw opgestart. Wij wilden via de gids naar een zender gaan...toen kregen wij dit bericht...

Deze actie is momenteel niet beschikbaar, probeer het later opnieuw.

Nu doet niets het.... wederom! 

Op het forum van de KPN lazen we toen ...niet gaan herstarten!  Maar dat hebben we dus al gedaan!!!

Alleen de zenders onder 200 kunnen wij bereiken. Willen wij hoger dan word er gezegd....Geen informatie beschikbaar!

Wat moeten wij doen om normaal televisie te kunnen kijken zonder al deze ellende elke keer???

Wij denken er ernstig over na om onze abbonnement maar op te gaan zeggen!


19.15u opgelost in Amsterdam-West. Maar ben nog steeds geïnteresseerd in wat er nou was, dus kpn, graag feedback :)


Hier ook vanaf vamidag in vriezenveen


hier ook in Geldrop met AVS-500-5005 …. ….


nu opgelost in Geldrop 🙂 terug kijken werkt ook !


Zelfde hier. Het begon vanmiddag met AVS-TO-0001. Kon geen opnames meer kijken met een melding dat de recorder vol zou zijn. Nu dus AVS-500-5005. Kan menu- en gifsfunctie op tv ook  niet meer gebruiken. Phh: nooit problemen met XS4ALL. Nu lopen de irritaties al weer flink op nu het KPN is geworden!

Dit heb ik exact het zelfde, nu 1920uur en nog steeds zelfde melding.

 


Bij mij doet zowel de TV’s als de web app het weer

 


Kom net van ziggo: teveel storingen daar. Overstappen dus. Nu dit weer. Waarheen nu? Slecht begin voor ons met KPN. Contact zoeken? Barriéres en hindernissen.

Doodziek ben ik er nu al van...


Wanneer is de storing opgeheven op postcode 2163bp


Alles lijkt het bij ons nu weet te doen.


Bij ons nog steeds niets


Alles lijkt het bij ons nu weet te doen.

 

Hier ook! 

Beide ontvangers lijken het weer normaal te doen. 

Opnames kunnen weer geladen en afgespeeld worden. Zenders zijn weer terug en ik kan met de P-knoppen zappen. 


Het is nu 8 uur ‘savonds en nog steeds geen gids of terugzien, dus 18:45 of 19:30 klpt ook niet


Bij mij is alles terug. 


Hier in Gendringen is het probleem vrrholpen en doet alles weer