Skip to main content

Update 27-07-2020 20:54 uur:

De storing is inmiddels verholpen! 

Update 27-07-2020 20:12 uur:

Er is inmiddels een oplossing gevonden voor het probleem en alles zal langzaam maar zeker weer naar behoren moeten werken. De storing is nog niet afgemeld, dus het kan zijn dat je nog problemen ervaart. Mocht je nog ergens tegenaan lopen, laat het vooral weten.

 

Op dit moment is er een storing gaande waarbij verschillende klanten problemen kunnen ervaren met itv online, terugkijken, opname en de gids. Op het moment dat de tv-ontvanger gereset is, werkt ook het live tv niet. Er wordt op dit moment hard gewerkt aan het oplossen van dit probleem. Zodra wij meer informatie hebben, zullen wij het topic updaten. In de tussentijd is het advies om de tv-ontvanger niet te resetten. Excuses voor het ongemak!

ik zit in Amsterdam. Dat is wellicht moeilijk voor kpn. Nog steeds niets


Beste iedereen, ik heb inderdaad de melding gekregen dat er een en ander gebeurt en het langzaam weer moet gaan werken. Mocht je nog ergens tegenaan lopen, laat het vooral weten!


Opgelost.


Ik weet niet hoe of wat maar alles doet het weer


In heerenveen ook weer ok,


Heel fijn! Ik heb inmiddels de bevestiging dat het opgelost is inderdaad. Als iemand toch nog ergens tegenaan loopt, laat het gerust weten.


Dag Marcia, goed om te lezen, dat het inmiddels is opgelost. Maar hier In Uithuizen zijn de problemen nog even groot.

Is het nu ook weer verantwoord om mijn ArcadyanHMB2260 opnieuw op te starten?

 


Goedenavond, Ik heb sinds een paar uur geen tv meer.  De KPN app. zegt dat er geen storing is in Alkmaar. Ik krijg een foutcode avg-500-5005. Die bestaat niet zegt de app. Hoe zit het nu en wanneer is dit opgelost? Groet Sil 


@JanNotar en @Sil1956 vreemd dat het nog niet werkt! De storing is inmiddels wel afgemeld, dus ik weet niet zo goed wat er aan de hand is. Ik zou zelf wel proberen om de ontvanger opnieuw op te starten denk ik, maar ik weet dus ook niet of dat momenteel verstandig is.. Willen jullie je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Laat even weten dat je dat gedaan hebt, dan zoek ik het uit.


Beste iedereen, ik heb inderdaad de melding gekregen dat er een en ander gebeurt en het langzaam weer moet gaan werken. Mocht je nog ergens tegenaan lopen, laat het vooral weten!

Hallo Marcia, hier is het probleem nog steeds niet opgelost. Postcode 2651


Marcia, dank. De gevraagde gegevens staan al sinds vanmiddag in mijn profiel; kan je dat niet zien?

 


@JanNotar en @Sil1956 vreemd dat het nog niet werkt! De storing is inmiddels wel afgemeld, dus ik weet niet zo goed wat er aan de hand is. Ik zou zelf wel proberen om de ontvanger opnieuw op te starten denk ik, maar ik weet dus ook niet of dat momenteel verstandig is.. Willen jullie je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Laat even weten dat je dat gedaan hebt, dan zoek ik het uit.

Klacht inmiddels opgelost.  Ook bleek de voeding naar het kastje/ontvanger het ook niet doet.  Ik hoop dat deze vervangen kan worden.


Hier nu ook opgelost 🙂 pstcd 6605


Hier ondertussen weer opgelost! Postcode 2651. We hebben het kastje maar weer eens gereset en nu deed alles het gelukkig weer.


Nou hier werkt het nog steeds niet vanaf pr 17 krijg je dit

Alle volgende zenders zijn zo niks werkt na pr 16. Mooi opgelost dus niet.

KPN geen last van corona maar wel van die vervelende storingen die lang duren weer mijn avond verpest


Toch maar opnieuw opgestart en eindelijk werkt het weer. Doe mij toch maar Telfort 


Update 27-07-2020 20:54 uur:

De storing is inmiddels verholpen! 

Update 27-07-2020 20:12 uur:

Er is inmiddels een oplossing gevonden voor het probleem en alles zal langzaam maar zeker weer naar behoren moeten werken. De storing is nog niet afgemeld, dus het kan zijn dat je nog problemen ervaart. Mocht je nog ergens tegenaan lopen, laat het vooral weten.

 

Op dit moment is er een storing gaande waarbij verschillende klanten problemen kunnen ervaren met itv online, terugkijken, opname en de gids. Op het moment dat de tv-ontvanger gereset is, werkt ook het live tv niet. Er wordt op dit moment hard gewerkt aan het oplossen van dit probleem. Zodra wij meer informatie hebben, zullen wij het topic updaten. In de tussentijd is het advies om de tv-ontvanger niet te resetten. Excuses voor het ongemak!

wel lekker dat het niet gemeld is via de mobiele kanalen. 

had mijn nummer en emailadres doorgegeven zodat ik op de hoogte zou worden, maar heb niks ontvangen. 


@Reuzeveus

Dit was de eerste grote storing (en alleen TV) sinds 21 november 2015. Dat valt dus reuze mee. Bij Ziggo is het toch vaker als ik zo hun forum lees. En langer ook (nu met de ziggogo).

Het kan en zal nergens 100 % v.d. tijd storingsvrij zijn. Het blijft techniek.

En een landelijke internetstoring…. geen idee eigenlijk.


De storing is volledig opgelost. Excuses voor het ongemak. Mocht je op dit moment nog steeds problemen ervaren, laat het dan weten.


De storing is volledig opgelost. Excuses voor het ongemak. Mocht je op dit moment nog steeds problemen ervaren, laat het dan weten.

Fijn dat het opgelost ie wel nog een vraag  je kreeg meestal de Letters HD op het kastje als je naar de zenders gaat   zie we niet meer is misschien allemaal HD dus niet meer nodig

 


goede middag yvon 50 met het nieuwe menu die u nu heb is dat weg gelaten dat HD lampje 😉👍