Skip to main content

Storing KPN TV

 

Er is op dit moment een storing gaande met het kijken en terugkijken via de KPN TV ontvangers. 
Klanten ervaren issues met opnames kijken en/of komen in de beperkte modus uit van 3 kanalen, NPO 1, 2 en 3. De rest geeft zwart beeld.
We doen ons best om dit op te lossen. 

Kijken via de app werkt wel.

Zodra er een update is zullen we dit topic bijwerken.

Onze excuses voor het ongemak.

 

Update: 20-07 10:50
De storing is opgelost, mocht je nog problemen ervaren moet het voldoende zijn om je ontvanger te herstarten.

Dit kun je oplossen door de tv ontvanger stroomloos te maken door de stekker uit het stopcontact te halen en na 30 seconden de tv ontvanger weer aan te sluiten.
 

Mocht dit het niet oplossen kun je terecht op www.kpn.com/storing, contact opnemen met 0800-0402 of hier een nieuw topic voor aanmaken

Update: 20-07 08:15

De storingen van gisteren met betrekking tot de onbeschikbaarheid van zenders is opgelost.

Echter het kan zijn dat bij het opvragen van een zender een zwart scherm verschijnt. Door 1 keer naar de volgende zender (omhoog of omlaag) te zappen en weer terug, is de zender weer beschikbaar. Let op het kan zijn dat je deze handeling voor meerdere zenders moet herhalen. 

 

Heb je het probleem weer op beide ontvangers, Henk2304 ?


Dit was al de 2e keer in korte tijd, krijgen we nog geld terug?


In Drenthe weinig last van de storing


Dit was al de 2e keer in korte tijd, krijgen we nog geld terug?

Denk het niet hoor. U betaalt voor tv € 5,00 per maand dacht ik. Dat bedrag delen door 30 dagen en dan krijgt u het bedrag per dag. Is afgerond naar boven € 0,17. Gaan ze niet doen denk ik.


heb sinds de storing tv van kpn sinds gisteren geen ontvangst meer van digitale tv alleen de zenders 1 2 en 3 worden doorgegeven alsmede der regionale zenders

 

Admin: samengevoegd met lopend topic


@Henk2304 Beide ontvangers? Ontvangers na vanmorgen ook stroomloos gehad voor minimaal 30 seconden. Want dat moet het oplossen. 


De zoveelste keer is er weer wat met kpn.

Prijzen wel omhoog en dan nog elke keer problemen…

Ben er onderhand wel klaar mee met kpn.

Wat heeft een inflatiecorrectie met een storingsmelding te maken?
Zou de storing er niet zijn geweest als KPN besloten had om de prijzen niet te indexeren?


@tazzdj Heb je de ontvanger al stroomloos gehad voor minimaal 30 seconden. Dat moet het oplossen. Zie ook het startbericht. 


Dit was al de 2e keer in korte tijd, krijgen we nog geld terug?

Ik denk dat KPN bewust een storing meepikt. Over 9 maanden zien de potentiële klanten voor over 20 jaar het levenslicht. De schoorsteen moet tenslotte blijven roken. Cynische mode uit.

Ik vind dat geld terug claim gedrag triestig. Er gaat soms wel eens iets kapot. Of er maakt iemand een fout bij het uitvoeren van een wijziging. Op het werk houden wij vlaaipunten bij. 3 van die foute wijzigingen is een rondje bakker voor de dader.

Een tv loze avond is ook heerlijk.


Dit was al de 2e keer in korte tijd, krijgen we nog geld terug?

Je ziet hem al aankomen Muis48 , kan je rekenen , reken er maar niet op.

Bij het meemaken van heel veel ellende door toedoen van de KPN willen ze wel eens wat doen.

Zij shitte niet voor elven zeggen we dan.


@Henk2304 Beide ontvangers? Ontvangers na vanmorgen ook stroomloos gehad voor minimaal 30 seconden. Want dat moet het oplossen. 

Voor alle zekerheid toch nog maar weer eens een keer opnieuw opgestart én inderdaad vooraf  een paar minuten spanningsloos gemaakt. Weer aangezet en wat anders gaan doen. Ma verloop van tijd maar weer eens gaan kijken en... de klok deed het weer maar op m'n scherm zie ik "Opstarten.... 80%". Dat staat er waarschijnlijk al een hele tijd. Had ik 't maar niet gedaan, dan had ik nu nog radio en NPO1, 2 en 3 gehad. Nu heb ik niets meer. 😡

Oh ja, wacht de app, die doet' t nog. 


Dit was al de 2e keer in korte tijd, krijgen we nog geld terug?

Je ziet hem al aankomen Muis48 , kan je rekenen , reken er maar niet op.

Bij het meemaken van heel veel ellende door toedoen van de KPN willen ze wel eens wat doen.

Zij shitte niet voor elven zeggen we dan.

Maar serieus @jc-1954 ik vind het jammer dat er een geld terug vraag komt na een storing. Bij iedere provider is er wel eens wat aan de hand. Ik heb zelden een storing bij KPN en gisteren gaat het dan eens mis. Natuurlijk kan dat niet leuk zijn omdat je net een relax momentje voor de tv wilde doen. Maar je kunt ook op het forum vaststellen dat er een storing is en lezen dat er aan gewerkt wordt, de tv uit doen en iets anders leuks bedenken.

Ik wil niemands mening ter discussie stellen maar ik vraag me wel altijd af of die mensen thuis of op het werk alles perfect op orde hebben of nooit een fout maken. Ik zeg op het werk altijd tegen die mensen dat je dan ook terugvordering van salaris moet accepteren. Want claimen en recht halen zullen we!


@Henk2304 Daar gaat iets mis. Kun je de ontvanger resetten. Daarna moet de installatie doorlopen. 


@Bart_Z nog maar eens een keer gedaan en eindelijk werkt het weer. Hopelijk blijft dat zo. Beeldkwaliteit is nu ook weer HD. 


Dit was al de 2e keer in korte tijd, krijgen we nog geld terug?

Je ziet hem al aankomen Muis48 , kan je rekenen , reken er maar niet op.

Bij het meemaken van heel veel ellende door toedoen van de KPN willen ze wel eens wat doen.

Zij shitte niet voor elven zeggen we dan.

Maar serieus @jc-1954 ik vind het jammer dat er een geld terug vraag komt na een storing. Bij iedere provider is er wel eens wat aan de hand. Ik heb zelden een storing bij KPN en gisteren gaat het dan eens mis. Natuurlijk kan dat niet leuk zijn omdat je net een relax momentje voor de tv wilde doen. Maar je kunt ook op het forum vaststellen dat er een storing is en lezen dat er aan gewerkt wordt, de tv uit doen en iets anders leuks bedenken.

Ik wil niemands mening ter discussie stellen maar ik vraag me wel altijd af of die mensen thuis of op het werk alles perfect op orde hebben of nooit een fout maken. Ik zeg op het werk altijd tegen die mensen dat je dan ook terugvordering van salaris moet accepteren. Want claimen en recht halen zullen we!

Bij de andere providers krijg je ook niks terug hoor na een korte onderbreking van bij degene met de oranje letters vorig jaar of jaar ervoor ook pas na langere tijd.


Zomaar 5 films kado vanwege deze storing, waar wij niks van hebben gemerkt. Wel flauw dat Louis de schuld krijgt.

 

"Louis de kat drukte 2 dagen geleden op de verkeerde knop. Toen was de verbinding met jouw televisie verbroken."


Wij merken nu ook al dat het tv en het internet wat Hapert en laten we hopen dat de storing snel wordt gevonden en opgelost kan worden voor iedereen dit is wel moeilijk tv kijken zo. 😮


Wij merken nu ook al dat het tv en het internet wat Hapert en laten we hopen dat de storing snel wordt gevonden en opgelost kan worden voor iedereen dit is wel moeilijk tv kijken zo. 😮

Dit is wat anders denk ik, @pps78 .  De storing is opgelost. We bewaken dit topic nog even maar ik denk dat je hier beter een los topic voor kunt aanmaken. 


Zomaar 5 films kado vanwege deze storing, waar wij niks van hebben gemerkt. Wel flauw dat Louis de schuld krijgt.

 

"Louis de kat drukte 2 dagen geleden op de verkeerde knop. Toen was de verbinding met jouw televisie verbroken."

Ik heb de mail ook gehad. Een sorry en een mooie geste naar de klanten als compensatie voor de storing. Iemand moet de schuld krijgen, dan maar de kat 😁


Wij merken nu ook al dat het tv en het internet wat Hapert en laten we hopen dat de storing snel wordt gevonden en opgelost kan worden voor iedereen dit is wel moeilijk tv kijken zo. 😮

Dit is wat anders denk ik, @pps78 .  De storing is opgelost. We bewaken dit topic nog even maar ik denk dat je hier beter een los topic voor kunt aanmaken. 

Erwin.Komt goed Dankjewel 


 

Dit was al de 2e keer in korte tijd, krijgen we nog geld terug?

Je mail al geopend Muis48 ?

Ik heb , op mijn pluspakket , een maand gratis films bekijken gekregen.

Hiervoor krijgt KPN voor nu een schouderklopje.

 


 

Dit was al de 2e keer in korte tijd, krijgen we nog geld terug?

Je mail al geopend Muis48 ?

Ik heb , op mijn pluspakket , een maand gratis films bekijken gekregen.

Hiervoor krijgt KPN voor nu een schouderklopje.

 

Het is een maand tijd om 5 films te bekijken. Een leuke geste hoe dan ook.


Dit was al de 2e keer in korte tijd, krijgen we nog geld terug?

Je ziet hem al aankomen Muis48 , kan je rekenen , reken er maar niet op.

Bij het meemaken van heel veel ellende door toedoen van de KPN willen ze wel eens wat doen.

Zij shitte niet voor elven zeggen we dan.

Maar serieus @jc-1954 ik vind het jammer dat er een geld terug vraag komt na een storing. Bij iedere provider is er wel eens wat aan de hand. Ik heb zelden een storing bij KPN en gisteren gaat het dan eens mis. Natuurlijk kan dat niet leuk zijn omdat je net een relax momentje voor de tv wilde doen. Maar je kunt ook op het forum vaststellen dat er een storing is en lezen dat er aan gewerkt wordt, de tv uit doen en iets anders leuks bedenken.

Ik wil niemands mening ter discussie stellen maar ik vraag me wel altijd af of die mensen thuis of op het werk alles perfect op orde hebben of nooit een fout maken. Ik zeg op het werk altijd tegen die mensen dat je dan ook terugvordering van salaris moet accepteren. Want claimen en recht halen zullen we!

Heel mooi verwoord. Ben het geheel met je eens 🤗


Dit was al de 2e keer in korte tijd, krijgen we nog geld terug?

Je ziet hem al aankomen Muis48 , kan je rekenen , reken er maar niet op.

Bij het meemaken van heel veel ellende door toedoen van de KPN willen ze wel eens wat doen.

Zij shitte niet voor elven zeggen we dan.

Maar serieus @jc-1954 ik vind het jammer dat er een geld terug vraag komt na een storing. Bij iedere provider is er wel eens wat aan de hand. Ik heb zelden een storing bij KPN en gisteren gaat het dan eens mis. Natuurlijk kan dat niet leuk zijn omdat je net een relax momentje voor de tv wilde doen. Maar je kunt ook op het forum vaststellen dat er een storing is en lezen dat er aan gewerkt wordt, de tv uit doen en iets anders leuks bedenken.

Ik wil niemands mening ter discussie stellen maar ik vraag me wel altijd af of die mensen thuis of op het werk alles perfect op orde hebben of nooit een fout maken. Ik zeg op het werk altijd tegen die mensen dat je dan ook terugvordering van salaris moet accepteren. Want claimen en recht halen zullen we!

Heel mooi verwoord. Ben het geheel met je eens 🤗

Met wie ?